MagnusW Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 9/10, BMWen overrasket meg skikkelig. Trodde ikke det var mulig å lage så naturtro bilder , selvom bakrunnen så veldig fake ut da, men bilen Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 8 av 10 BMWen ser fake ut, bare se litt nøyere. Stilig test :!: Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 konge! bare en feil. men må vel inrømme at et par av de var litt flaks Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 8 av 10. Grønnsakene så ikke helt go ut, men de var vist ekte. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct. If you got a perfect score on the first try then you're a REAL genius. But, if it took a few tries, then we congratulate you on your perseverance for it shows the CG artists are keeping you guessing. Now check out the bonus round -- if you dare! Vel...kommer tilbake når jeg har tatt bonusrunden jeg. Edit etter bonusrunden: The Bonus Challenge Results You got 4 out of 4 answers correct. Congratulations! You got them all right! Endret 26. desember 2006 av PhoboS87 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct. If you got a perfect score on the first try then you're a REAL genius. But, if it took a few tries, then we congratulate you on your perseverance for it shows the CG artists are keeping you guessing. Now check out the bonus round -- if you dare! Som om jeg ikke juksa da=p fikk 4 av ti på første og 5 av ti på andre Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ti av ti fikk jeg på første forsøk - dog etter å ha studert bildene nøye. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Good! Seven out of ten answers were correct. You have a good grip on reality. No need to see a therapist. Try again -- you might just qualify for the bonus round! Jippi... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 8/10 rikig. Hadde fruktene og vissperen feil. Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 "The Challenge Results Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct." Uten juksing. *stolt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå