ArmenMinAU Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 8/10. Hadde feil på bilen og diamantene. Trodde de var real. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 The Challenge Results Excellent! Nine out of ten answers were correct Ikke dårlig må jeg si. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 9/10 Bomma på BMWen.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 9/10 Bomma på BMWen.. 7515606[/snapback] Gjorde igrunnen jeg og. Så jo ut som et ekte foto jo! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Good! Seven out of ten answers were correct. You have a good grip on reality. No need to see a therapist. Try again -- you might just qualify for the bonus round! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) The Challenge Results Excellent! Nine out of ten answers were correct Sykt at bildet av BMWn var fake, men burde sett det på steinhellene Endret 16. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) The Challenge Results: Excellent! Nine out of ten answers were correct Jeg tok feil på BMW'en. Spoiler: :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BMW'en var faens så godt laget da. Men som noen av dere sa, man ser det på skyggen. Og den korkåpneren ble avslørt at det var ekte viss man ser fingreavtrykk (eller no i den dur) på høyresiden av handtaket Endret 16. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 9/10 Bomma på BMWen.. 7515606[/snapback] Gjorde igrunnen jeg og. Så jo ut som et ekte foto jo! 7515616[/snapback] Bilen er knallbra laget, men bakgrunnen ser veldig fake ut. Det er også et eller annet ubeskrivelig med hellene på bakken som ikke føles helt riktig. Selv klarte jeg 7 riktige: Good! Seven out of ten answers were correct. You have a good grip on reality. No need to see a therapist. Try again -- you might just qualify for the bonus round! Et par av dem var vanskelige da, som f.eks mikroskopbildet - jeg visste jo ikke hva det skulle forestille en gang, så da er det vanskelig å si om det er ekte eller ikke Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 jepp. tror hellene er litt for perfekte, mangler uregelmessighetene som IRL har Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Very good! Eight out of ten answers were correct. Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fikk 7/10 på første forsøk, 10/10 på andre for å teste ut bonusgreiene. You got 4 out of 4 answers correct. Congratulations! You got them all right! Lenke til kommentar
TWA Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct. første forsøk :=) Endret 16. desember 2006 av TWA Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 På bonusrunden fikk jeg bare 1 rett.. OG HERREGUD AT DENNE VAR REAL har jeg ikke trodd Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bilde av dyret på bonusrunden Kanskje real dyret men fargene fargelagt med vanlig analog pensel. Det var bare ansiktet jeg tok rett på. Her er hva som var real og CG på bonusrunden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CG, REAL, REAL, CG. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 The Challenge Results Excellent! Nine out of ten answers were correct Dette var jo veldig lett LETT å se at kebabtralla var fake da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 The Challenge Results Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct. If you got a perfect score on the first try then you're a REAL genius. But, if it took a few tries, then we congratulate you on your perseverance for it shows the CG artists are keeping you guessing. Now check out the bonus round -- if you dare! Thank you for taking the Fake or Foto reality check. Here are a few options for you: Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 9 av 10, fornøyd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fikk 7/10 jeg også Mi tu! Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 3av 10.... huh... vanskelig! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct. If you got a perfect score on the first try then you're a REAL genius. But, if it took a few tries, then we congratulate you on your perseverance for it shows the CG artists are keeping you guessing. Now check out the bonus round -- if you dare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå