Gå til innhold

Vurderer ny server (EN PVE) - noen anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har de siste ukene vurdert å finne meg en ny server da jeg begynner å gå lei av den jeg er på nå (Wildhammer). I tillegg hadde det vært litt kjekt med nye folk med tanke på at BC begynner å nærme seg.

 

Foreløbig har jeg sett meg ut 2 servere: Aszune og Turalyon.

 

Noen som har erfaringer med en av disse to serverene? Eller finnes det bedre egnet servere av typen engelskspråklig pve? Hadde vært flott om det fantes andre nordmenn enn meg, men ikke nødvendigvis et krav. Gjerne en som ikke er overbefolket av mager.

 

På forhånd takk for eventuelle innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han nevnte ikke de litt verre sidene..

 

Aszune er ofte den servern som blizzard fucker mest med, har helt klart mest nede-tid.. osv...

 

Spiller der selv, miljøet er greit nok, men alliance har altfor mange retards i forhold til hva de burde.. Og under begrepet retards legger jeg, ikke-engelsk språkelige folk osv.

 

Horde miljøet derimot er helt supert.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Spiller der selv, miljøet er greit nok, men alliance har altfor mange retards i forhold til hva de burde.. Og under begrepet retards legger jeg, ikke-engelsk språkelige folk osv.

/Ignore ftw.

 

Aszune er ofte den servern som blizzard fucker mest med, har helt klart mest nede-tid.. osv...

Lenge siden aszune har hatt "extended maintenance" nå da :) og hovedgrunnen til de ekstra vedlikeholdsgreiene er jo hardware update ^^

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Spiller der selv, miljøet er greit nok, men alliance har altfor mange retards i forhold til hva de burde.. Og under begrepet retards legger jeg, ikke-engelsk språkelige folk osv.

/Ignore ftw.

 

Aszune er ofte den servern som blizzard fucker mest med, har helt klart mest nede-tid.. osv...

Lenge siden aszune har hatt "extended maintenance" nå da :) og hovedgrunnen til de ekstra vedlikeholdsgreiene er jo hardware update ^^

7515944[/snapback]

 

Ehm... Trenger ikke vise lengre tilbake enn til onsdag siden Eastern Kingdoms var nede hele kvelden, og maintenance ikke sist onsdag, men gangen før varte i 11 timer lengre enn den skulle.

 

Dessuten er ignore lista mi full ;>

Lenke til kommentar
Spiller der selv, miljøet er greit nok, men alliance har altfor mange retards i forhold til hva de burde.. Og under begrepet retards legger jeg, ikke-engelsk språkelige folk osv.

/Ignore ftw.

 

Aszune er ofte den servern som blizzard fucker mest med, har helt klart mest nede-tid.. osv...

Lenge siden aszune har hatt "extended maintenance" nå da :) og hovedgrunnen til de ekstra vedlikeholdsgreiene er jo hardware update ^^

7515944[/snapback]

 

Ehm... Trenger ikke vise lengre tilbake enn til onsdag siden Eastern Kingdoms var nede hele kvelden, og maintenance ikke sist onsdag, men gangen før varte i 11 timer lengre enn den skulle.

 

Dessuten er ignore lista mi full ;>

7515991[/snapback]

pfft, må ikke være i Eastern Kingdoms da :p

:love: Aszune :love:

Lenke til kommentar
Shadowsong? :p

En veldig god server med mange snille og pratsomme folk. Men det finnes tosker her også =/

7516089[/snapback]

 

Tosker finnes det overalt, i varierende mengder :-)

 

Skal sjekke ut litt mere om Shadowsong utover kvelden.

 

Extended maintenance på Aszune? Vil det tilsi at dette i utgangspunktet er en litt eldre server? Hvordan er prisnivået forøvrig? Latterlige høye priser eller litt mere fornuftige?

 

Har bestemt meg for å rerolle en horde karakter i BC, en BE som sådan. Enten prest, lock eller mage. Per i dag så er det ingen horde rase som tiltaler meg.

Lenke til kommentar
Shadowsong er russisk omtrent..

7517701[/snapback]

Russisk? 2 guilds (Automatic og Renassiance(eller noe sånt)) gjør at SS er russisk? ... Jaja, nå har jeg hørt det også :dontgetit:

7520806[/snapback]

 

Jeg logga på å så mye russisk babbel i general chat, mulig jeg tok feil, men gikk utifra det.

 

En ex-mage i guilden min (Zheads) transferret også dit fordi det var så mye russere der.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Hmmm...har aldri vært russisk babbel i general chat så lenge jeg har vært der =/ Ikke som jeg husker iallefall. Men det finnes bare 2 helrussiske guilder der. Ellers så er det folk fra andre land også. Men det er et internasjonalt guild(Core of Insight) og Automatic er de guildene som prøver å ta Naxx først.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Annbefaler Quel'Thalas på det varmeste, MASSE skandinaviske folk, og økonomien er ikke for gal! Var enstund veldig mye extended maintinance, men har ikke vært det på evigheter! :)

7523891[/snapback]

 

Skal sjekke ut litt nærmere hvordan ståa er på den serveren. Extended maintenance skremmer ikke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...