Gå til innhold

Hvor langt kan jeg klokke?

Lrrrrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er enig i at det er tull med strømforsyning. bare å skaffe seg forgreiner og så koble forskjellige ting direkte inn der. hadde foreksempel 120volt i vcore og var oppe i 5834 fsb her om dagen. vis noen lurer på hvilken kjøling jeg bruker så er det bare å se her: http://www.halskom.dk/images/vindmoelle.jpg

BTW, jeg overklokka også et skraplodd jeg kjøpte her om dagen. fikk det opp i hele 345 milliarder i sistepremie :w00t: men vant ingenting da.. glemte å overklokke flaksen min :nei: men skal ta et nytt forsøk om ikke så lenge. følg med ;)

men det beste jeg har gjort var nok når jeg overklokka grafikkortet mitt. nå kjører jeg RL instillinger :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har overklokka routeren min jeg, og 10" LCD skjermen i bilen min.

Så routeren spytter ut 2 Gbit internett til meg trådløst!

...og LCV skjermen har så høy oppløsning at ikke 8800 GTX i octo-SLI greier å vise et Windows XP skrivebord!!

Det er derfor skjermen blir svart når jeg har stilt oppløsningen til 1600x1200 sant?

Edit: writingwrong

Endret av stormx
Lenke til kommentar
Jeg har overklokka routeren min jeg, og 10" LCD skjermen i bilen min.

Så routeren spytter ut 2 Gbit internett til meg trådløst!

...og LCV skjermen har så høy oppløsning at ikke 8800 GTX i octo-SLI greier å vise et Windows XP skrivebord!!

Det er derfor skjermen blir svart når jeg har stilt oppløsningen til 1600x1200 sant?

Edit: writingwrong

7601425[/snapback]

Unnskyld at jeg spør, men hvilket uberklokka hovedkort har du som du kan presse hele åtte skjermkort som opptar to PCI-slots på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...