Gå til innhold

Hvor langt kan jeg klokke?

Lrrrrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol, lattelige småbarn.

skryte over og ha overklokket bagateller ?

jeg over klokka venstre benet mitt til og springe 15,7% raskere en høyre benet! og ikke nokk med det, jeg hinker 19,2% raskere også!

7554134[/snapback]

Da løper du vel i ring også da? Da det ene benet går raskere en det andre.. :p

Jeg har overklokka cd-rommen min, så nå kan den lese en dvd med 1337x speed.. :wee:

Lenke til kommentar

hvis du skal overklokke noe lengre bør du legge inn mer ram, og litt vannkjøling, men husk og sette volten til 1.5 % sinuskurven, hvis ikke får du svingninger i høyrefrekvensen, og da kan det virkelig gå galt, men men, det har jo gått bra så lang, så lykke til videre

Lenke til kommentar

Jeg har klokka nettverkskort, switch og hacka meg inn på lyses servere så nå har jeg 20gbit :love:

Har og klokka PSU til 600 boksed kjøling og vifta til 15000 rpm :love: ganske fornøyd med resulatet :)

Er foresten litt stilig å klokke alle viftene til max med hjelp av nitrogen 100 000 rpm så flyr pcen rundt i rommet å spruter nitrogen overalt (ikke serlig kult tok 2 uker før katten tinte og kunne gå igjen)

Erlend0_o: Har du en løpsk vifte som flyr rundt omkring i kabinettet da?

7580387[/snapback]

Nei jeg har klokka skruene også det hadde jeg glemt å si ^^

Endret av Erlend0_o
Lenke til kommentar

Overklokket riskokeren min til en pølsekoker. Fjorland woken tar 20 sek for titaniumherdet ris med pølsefett. er dessverre død nå da...

Bruttern er 320% overklokket. 15 skjeer Friele 9x ganger daglig.

uten vann altså..

Etter 15-20 poster ble det mye repetisjon ja... :roll:

Edit: alltid en skriveleif..

Endret av nollie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...