Gå til innhold

Hvor langt kan jeg klokke?

Lrrrrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan være meg!

Edit: Eller det kan være alle fetterne unntatt den ene fetteren min!

7518763[/snapback]

Og dagens vinner av de 80k`ne jeg ikke er i besittelse av går til;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
eguliano

Edit; Må bare ta denne of-topicen litt lengre.. Ok, Først leser dere emnetittel. Så leser dere dere igjennom fra side 2 til her. :ph34r:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Jeg har overklokka wlan routeren min, samt ADSL-modemet så nå har jeg 1Gib/s på FIBER!  :tease:

7516568[/snapback]

Det er jo ikke noe å skryte av, når optisk fiber faktisk har en teoretisk overføringshastighet på 1TB :dribble:

7517926[/snapback]

Uansett ikke mulig å få det i private boliger ;) (ikke for oss dødlige som

ikke får mere enn 4mbit her jeg bor) :(

Lenke til kommentar

Ingen som har klokket utmatingen på dvd-brenner'n a? :p så den spytter cd'r noen km unna? :p hehe

*edit*

Hadde et 50x cd-rom engang som ikke var helt bra.. hvis det sleit med å lese ei cd plate og jeg trykka eject var det såpass stor fart på plata at hvis jeg knipsa under på skuffen så letta plata ifra skuffen og fløy ned på gulvet :dribble:

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar
Ingen som har klokket utmatingen på dvd-brenner'n a? :p  så den spytter cd'r noen km unna? :p hehe

*edit*

Hadde et 50x cd-rom engang som ikke var helt bra.. hvis det sleit med å lese ei cd plate og jeg trykka eject var det såpass stor fart på plata at hvis jeg knipsa under på skuffen så letta plata ifra skuffen og fløy ned på gulvet :dribble:

7532286[/snapback]

Skulle installere linux en gang, pc'en fuck seg under installasjon, så åpnet cd-romen og cd'en kom flyvende som en frisbee rett ut av spilleren, farten fra åpnemekanismen var nok til å sende cd'en rett ut av vinduet og en 15meter bort, cd'en landa i gress og fungerte senere. Skummel cd-rom.

Jeg overklokka kabinettet mitt idag jeg.. Plass til dobbelt så mange harddsiker og tre ganger så mange vifter.  . Jeg klokka også en spindel med dvd`r jeg har liggende her.. De ble til hd dvd`r

Du glemte å clocke brenneren da :p

Jeg valgte BD-50lags jeg, 1.25tb på en plate ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...