Gå til innhold

Hvor langt kan jeg klokke?

Lrrrrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Morsomt? Kanskje. Men skulle vært postet uner humer/søppel. Slikt har ingen ting på et seriøst forum å gjøre - den sier kanskje noe om hvordan "utviklingen" har vært?

7517805[/snapback]

Ja, det har du rett i, men det var nettopp derfor jeg synes trådstarter hadde ett godt poeng med humoristisk vinkling.

Jeg begynner faktisk å synes det er latterlig.. både her og på xs.org.. med tanke på alle trådene/spørsmålene.. og ikke minst sutringen om klokking.

Klokking er gøy, men ikke la det bli slik at det ser ut som det viktigste er å klare en gitt FSB eller CPU-speed.

Dette har tatt fullstendig av etter introduksjonen av Core 2 Duo.. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg klokket stearinlysene, så nå må jeg bytte 4 ganger så ofte.

Nå klokket jeg juletreet gså, så blir det flere presanger

7517806[/snapback]

jeg underklokka de for og spare litt der og.. Med alle de viftene blir det fort dyrt. Hyggelig at noen tar min kommentar i siggen :tease::w00t:

Edit: Gikk det virkelig og klokke det treet? Jeg tenkte og klokke Gears of War for og få "GeOW 2" før alle andre... eller kanskje klokke Halo 2 Limited Edition og få Halo 3 Collectors edition? :ohmy:

:p

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Den beste var den med vakuum i pc-en :p

7518198[/snapback]

Takker ;)

værste er at lageret i den bærbare er sprekt nå, så kjøleribba må clockes opp, fra aluminium til tilnærmet sølv. Tredobblet effektiviteten jo :p

7518582[/snapback]

Jeg underklokka laptopen jeg.. Er som og sette den i flytende nitrogen. Tør ikke ta på den for og komme inn i biosen, og nettverket her i huset kjører terabit nå. Var noe dritt og klokke de kablene fra 100 til 100000mb/s. :dribble:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...