Gå til innhold

Hvor langt kan jeg klokke?

Lrrrrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja... jeg klokket opp hypertransport bussen min til nesten 1200MHz... :D fy f**n å det går nå :D går så det svir... måtte dessverre stille ned minnehastighten til 533MHz men resten av systemet kjører med en buss på nesten 300MHz fsb :D:dribble: dama digger det ;)

Lenke til kommentar

Skal man klokke tar man jo gjerne og kjører pc'en uten psu da, psu er for noob pc'er. en psu gir jo bare 12 V mens stikkontakten gir 240, dette vil si at man får en ca 20 ganger så rask pc ved og kjøre strømmen, fra kontakten med en kabel rett til motherboard, for ikke og snakke om raskere kjølevifter :whistle:

Lenke til kommentar
Skal man klokke tar man jo gjerne og kjører pc'en uten psu da, psu er for noob pc'er.  en psu gir jo bare 12 V mens stikkontakten gir 240, dette vil si at man får en ca 20 ganger så rask pc ved og kjøre strømmen, fra kontakten med en kabel rett til motherboard, for ikke og snakke om raskere kjølevifter  :whistle:

7517593[/snapback]

At ingen har tenkt på det før! :dontgetit:

:p

Lenke til kommentar
Overklokka skriveren min,skriver nå ut 50 sider pr time .Istedenfor 20.Vet dere om jeg trenger å montere vifte på den så den ikke brenner opp ?  :!:

7517703[/snapback]

hvordan skriver er det du har? vet at HP-skrivere kommer med vannkjøling, men ellers kan det lønne seg å montere noe viftegreier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...