Gå til innhold

Refresh problem? (Vet ikke helt)

Anbefalte innlegg

Dette har egentlig pågått i en stund nå. Men jeg har prøvd å ignorere det. Men nå har det enten blitt værre, ellers så har jeg bare blitt dr***lei av det.

Her er problemet:

Dere vet når dere ikke har lagt inn driverene til grafikkortet? Så skal dere på en nettside, og bla nedover. Så blir det hele ganske hakkete? Altså, som om skjermen/grafikkortet ikke klarer å følge helt med? Eller om refresh raten har gått ned til 10 eller noe...

Vel, jeg har noe av det samme problemet på spill. Eller, det ser veldig likt ut ihvertfall.

Jeg har et X800Pro VIVO som jeg har softmoded til et X800XT PE for over ett år siden nå. Jeg vil si at den har kjørt uten noen problem, ihvertfall ingen synlige. Den blir kjølt av Zalman vifte og minne-heatsinks, så temp. er ingen problem.

Jeg spiller for det meste Star Wars Jedi Academy for tiden (Både MP og SP, men jeg merker problemet mest på SP). Og i dag tenkte jeg skulle ta opp en "klassiker" som Mafia. Jeg starter opp spillet, har 60FPS (målt med ATT sin OSD), så FPS er jo ikke problemet, da jeg har like mye på Jedi Academy. Det som er litt merkelig er at den ikke går over 60, da jeg har vsync av...

*EDIT* Har også prøvd å disable OSD til ATT når jeg starter spillet gjennom profiler for å se om den er problemet, siden jeg har opplevd det med JA, og har slått det av der. Har også prøvd å slå av xfire for å skjekke om det det er problemet.

Så, er det noen kloke mennesker der ute som vet hva som kan forårsake dette problemet?

Hvis dere trenger noe mer info som DxDiag dump eller noe, så er det bare å si ifra.

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...