xthal Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 ... å skjære i plexglass med?? Trur jeg skal prøve med stikksaga mi, men da, er det best å ha fint eller grovt blad? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: xthal skrev (2001-12-17 21:23):... å skjære i plexglass med??Trur jeg skal prøve med stikksaga mi, men da, er det best å ha fint eller grovt blad? fint... slik at fu "filer" deg igjennom. pass på å beskytte plexien... kontakt-papir er fint å bruke. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Hmmm... var vel det jeg kom fram til sjøl å, men jeg hadde aldri komme på å brukt kontaktpapir e.l. så takk da :smile: Lenke til kommentar
petersv Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Det har ikke så mye å si om du bruker fint eller grovt blad. Bruker du grovt blad kan du slipe kantene med sandpapir etterpå. Det som er viktig er at du har en stikksag med turtallregulator, sager du med for raskt turtall smelter plexien. Begynn med den sakteste innstillingen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå