Sirslask Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Min slitte MX510 har mistet all lakken på den lille logoen på toppen og jeg lurte på om det var en enkel måte å gjøre denne krom/bytte den med plexi og en led Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du kan jo alltids sende den inn til chroming da, eller bare kutte ut litt plexi Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Blir det ikke litt dyrt det da? Hørte om noe du kunne pusse på metall slik at det ble krom Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 du får chrom spray lakk på biltema Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Å forkromme noe, er en kjemisk prosess. Det er dyrt viss du skal få det skikkelig, men vil det er nok biltema sin wannabe krom/sølv-lakk god nok Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 *mine inlegg* Har denne musa selv og den er ganske slitt. har lenge tenkt på å modifisere den men har ikke fått noen ideer. Eneste jeg har gjort er å gjøre scrollen trinnløs. Skal følge med her og se om jeg kan stjele noen ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå