Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Er det noen som vet om noe program jeg kan bruke til å redigere VCD-filer med. Jeg ønsker å klippe og lime forskjellige scener og kommentarer for å lage en ny mening. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Prøv å stille spørsmålet i forum for: Bilderedigering, arkivering og programvare. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Prøv heller "Videoredigering og video". MLW Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Kunne moderator flyttet tråden for meg. Jeg får hverken tilgang til å slette tråden eller flytte den. Lenke til kommentar
laks Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Er vi ikke i videoredigering?? Last ned VCDgear den kan konvertere fra VCD til MPEG. Når det gjelder å redigere selve MPEG finnes det sikkert programmer som gjør dette. Sjekk http://www.vcdhelp.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå