Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kjente Jackass wannabes?

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja eg må si at vi må slutte å slenge så mye dritt om fjortisser og sånt siden vi en gang også var fjortisser og gjorde alt den dritten vi aldri hadde gjort idag. Eg har gjort mye dritt eg aldri hadde gjort idag men eg angrer ikke at eg gjorde det. I den alderen der skal jo alt utforskes og gjøres og det er kanskje slik vi lærer om forskjellige ting. vetta søren eg..

Lenke til kommentar

Hehe.. Litt morsomt å lese dette her :smile:

Jeg er selv med i Juvikagjengen, og jeg vil gjerne si at Ba blåste dette veldig opp. Vi vet at dette ikke er så gale som BA skal ha det til, de blåser opp saken kun av en grunn: De vil selge masse aviser :smile:

Men, vi gjør dette for å ha det gøy selv, og legger det ut på nettet for å kunne dele dette med alle kjente og ukjente. Har også fått mange hendvendelser fra folk som sier at vi er utrolig dumme og sier at vi bør ta betaling for at folk ser filmene sånn at vi får dekket webhostingen. Dette er helt uaktuelt :smile:

Og nei.. vi er ikke fra nord på øyen :smile:

De fleste av oss er fra Juvik, derfor navnet Juvikagjengen

[ Denne Melding var redigert av: Geddi på 2002-11-25 15:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-25 15:27, skrev Geddi:

Har også fått mange hendvendelser fra folk som sier at vi er utrolig dumme og sier at vi bør ta betaling for at folk ser filmene sånn at vi får dekket webhostingen. Dette er helt uaktuelt :smile:

HVis det er uaktuelt; hvorfor står det følgende på siden deres da:

Siden kommer mest sannsynelig ikke opp før vi har fått sponsorer. Vi har desverre ikke råd til å holde den oppe.

:???:

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-11-25 16:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:

HVis det er uaktuelt; hvorfor står det følgende på siden deres da:

Siden kommer mest sannsynelig ikke opp før vi har fått sponsorer. Vi har desverre ikke råd til å holde den oppe.

Vel, det er en vesentlig forskjell mellom å få sponset webhostingen og å la brukeren betale for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...