Kizzaz Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er det multiplayer på VC-spillene, og hvilke? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Såvidt jeg har sett har ihvertfall Bomberman støtte for 1-5 spillere, men det krever da minst 1 gamecube kontroller for å få 5 spillere. Håper Goldeneye 007 (N64) kommer på wiishop snart, det er fett i multiplayer! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Donkey Kong Country har iallefall multiplayer. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja det er multiplayer på VC-Spillene som orginalt hadde multiplayer når de ble sluppet for 10-året siden. Mari Bros 1 har multi, som det alltid har hatt Digger VC, snart runda Sonic for nte gang, bra nå på en Wii Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 har noen av vc spillene muligheter for netplay? det er vel kanskje lite sannsynlig. Har enda ikke kjøpt noen spill ettersom jeg venter på gamecube kontroller i posten Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 VC spillene er som jeg har skjønt det så tro til originalen som det er mulig, dvs ingen ting er endret eller lagt til i spillet, VC spill du laster ned er slik som i gamle dager, dvs ingen netplay. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det er trist.. skulle gjerne sett f.eks bomberman med netplay. Har også hørt om kanter oppe og nede og treg framerate på noen spill. Irriterende at man ikke kan få de amerikanske VC spillene. Dette er noe nintendo sikkert lett kan endre på, og burde.. men de kommer nok ikke til å gjøre det likevel. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis de ser at det er penger i det kommer det nok. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Når man tross alt betaler 50-100 kr for et spill man uten noe problem kan skaffe gratis.. (og som faktisk da funker over nettet med emulator), så burde de kanskje vurdere det. Og å la oss få amerikanske spill kan de vel ikke tape noe på. Mange gode titler som aldri kom ut her. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hvilke spill til nes eller noen av de andre kan du spille MP over nette med Emulator? Høres gøy ut Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tror du kan spille alle snes spill med 2player eller mer over nett med emulator. Zsnes skal fungere fint til dette. Har gjort det engang i tiden mener jeg.. men det er en stund siden Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 tsk tsk... Neida jeg har selv spilt et par klassikere med emulator. Men visste ikke det var mulig å spille over internett med disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå