aCa Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei. Kona knerta sidespeilet på vår Skoda Fabia når hun skulle rygge ut av garasjen. Hele sidespeielet ble most så alt må byttes. Klarer ikke bevege på restene med eketriske kontrollen så som sagt alt må byttes Har noen overhode anelse hva noe sånt koster? Første gang vi har måtte ha bilen på reperasjon og litt nysjerrig om det er snakk om 5000kr eller 20000kr! Ble også noen riper på selve bilen men de var ikke så veldig store så frister å ikke bruke penger på det, det koster vel sikkert en del det også? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hmm... Biltema.no Er da ikke så dyrt. Lakk er heller ikke så dyrt. Må lakkere noe selv, men har ikke sjekket ut pris enda. Lenke til kommentar
aCa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Takk for svaret. Er dessverre redd det er endel dyrere siden jeg skal ha orginal speil og det er elektrisk. Ikke aktuelt å sette på ett uorginalt speil når dette er en 2006 modell. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Pappa ble rygget på av en kollega. Dermed fikk han ett par skrammer i lakken over hjulbuen på sin 2002 A4. Det kostet ca. 3000,- å lakkere, da de måtte lakkere hele bakskjermen. Når det gjelder speilet forhørte jeg meg med en kjenning som jobber på Møller. Han mente det kom på ca. 1300-1500 kroner for å bytte. Litt forskjellig, om speilet er oppvarmet blir det selvsagt litt dyrere for deleprisen sin del. Han var riktignok på julebord da han oppga prisen, så om dette var en impulsiv kampanjepris fra Møller er uvisst Jeg synes det hørtes ganske rimelig ut vaffal Lenke til kommentar
aCa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Pappa ble rygget på av en kollega. Dermed fikk han ett par skrammer i lakken over hjulbuen på sin 2002 A4. Det kostet ca. 3000,- å lakkere, da de måtte lakkere hele bakskjermen. Når det gjelder speilet forhørte jeg meg med en kjenning som jobber på Møller. Han mente det kom på ca. 1300-1500 kroner for å bytte. Litt forskjellig, om speilet er oppvarmet blir det selvsagt litt dyrere for deleprisen sin del. Han var riktignok på julebord da han oppga prisen, så om dette var en impulsiv kampanjepris fra Møller er uvisst Jeg synes det hørtes ganske rimelig ut vaffal 7516557[/snapback] Ja har ofte intrykk at når du lakkerer så må man lakkere hele "delen" derfordetgjerne blir dyrt. I dette tilfelle ville jeg tro vi må lakkere hele døren hvis vi bestemmer oss for å lakkere. Men jeg tror de ripene er så små at vi driter i dem, så kan vi heller vurdere ålakere hele bilen hvis vi skal selge den, vi klarer nok lage en del flere små riper etterhvert! Får håpe det kjenningen din fra Møller stemte fordi det var ikke ille i det hele tatt. Vi har varme i speilene så blir nok litt dyrere men vi er egentlig fornøyd så lenge vi klarer å holde oss under 5000kr på det, var litt redd for 10000-15000kr for noe sånn... men som sagt vi har jo aldri levert bilen på service så vi har IKKE peil! Tusen takk for hjelpen, vi ble litt beroliget av det Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Pappa ble rygget på av en kollega. Dermed fikk han ett par skrammer i lakken over hjulbuen på sin 2002 A4. Det kostet ca. 3000,- å lakkere, da de måtte lakkere hele bakskjermen. Når det gjelder speilet forhørte jeg meg med en kjenning som jobber på Møller. Han mente det kom på ca. 1300-1500 kroner for å bytte. Litt forskjellig, om speilet er oppvarmet blir det selvsagt litt dyrere for deleprisen sin del. Han var riktignok på julebord da han oppga prisen, så om dette var en impulsiv kampanjepris fra Møller er uvisst Jeg synes det hørtes ganske rimelig ut vaffal 7516557[/snapback] Ja har ofte intrykk at når du lakkerer så må man lakkere hele "delen" derfordetgjerne blir dyrt. I dette tilfelle ville jeg tro vi må lakkere hele døren hvis vi bestemmer oss for å lakkere. Men jeg tror de ripene er så små at vi driter i dem, så kan vi heller vurdere ålakere hele bilen hvis vi skal selge den, vi klarer nok lage en del flere små riper etterhvert! Får håpe det kjenningen din fra Møller stemte fordi det var ikke ille i det hele tatt. Vi har varme i speilene så blir nok litt dyrere men vi er egentlig fornøyd så lenge vi klarer å holde oss under 5000kr på det, var litt redd for 10000-15000kr for noe sånn... men som sagt vi har jo aldri levert bilen på service så vi har IKKE peil! Tusen takk for hjelpen, vi ble litt beroliget av det 7517231[/snapback] Ser for meg et sted mellom 2 og 3 tusen kroner hvis speilhuset også må lakkeres. Dersom sistnevnte er tilfellet bør du også få en pris på lakkering av døren hvis det er noe som plager deg, da startprisen til lakkereren allerede er med fordi han må blande maling, gjøre klar sprøyta /rense sprøyta etter jobb osv. Bare ett tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå