Popobawa Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Topic sier det meste egentlig. Maks høyde på kjøleren kan ikke være høyere enn 80mm. Ikke høyere enn det siden jeg har en kabinett som ikke er av det største slaget. Har også m-atx hovedkort om det har noe å si. Kom med forslag. Må forresten være stillegående. Bruker den som fulgte med prosessoren og vil gjerne ha noe som er stille, men kjøler bra. Endret 16. desember 2006 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Vil du ha noe som er stillere? kjøp ny vifte for 100 kr Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg kan altså bytte vifte i kjøleren som fulgte med prosessoren? Hvor får jeg kjøpt slike vifter da? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Her og her bare finn ut hvor stor vifen som du har er. så kjøper du en som er like stor, eller det skalder heller ikke med en for stor vifte, siden den blåser mere med mindre støy, og kjøler hk i samme sleng Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Hva med feste osv, spesielt hvis jeg plutselig satser på en større vifte? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...AM2RM&mcat=c572 denne er jo under 80mm Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Den trenger vifte i tillegg? Da blir høyden over 80mm tenker jeg. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du bare bruker strips eller noe, hyssing og knytter den fast, å feste den er ingen problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå