Negil^ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Fortell litt om din Skateboard/Bmx/Snowskate historie Min er: Skateboardet mitt Litt om plata Merke: zero, modell 2004 Kjøpt på: Session Utseende: under brettet er det er skjellet hode og en rød skrift, der det står zero or die. Oppe på brettet er det en el-gitar Pris: 2000 Truckene Merke på truckerne: Independent Kjøpt: Session Farge: grå Hjula Merke på hjula: zero Kjøpt: Session Farge: hvit og på sidene er dem svarte Form: runde Historie I 2002 kjøpte jeg et dårlig skateboard på en leketøysbutikk. Jeg var fornøyd da, men senere ble jeg lei av å ha så tungt og et leketøys brett. Senere i høsten 2004, kjøpte jeg det nye proffe skateboardet mitt på skatebutikken Session. Det kostet 2000kr, men jeg fikk velge ut hvilket brett, truck og hjul som jeg ville ha. Det ble 2000kr. Det har jeg hatt siden jeg kjøpte det og jeg har ikke kjøpt meg et nytt. Jeg har vært med på en skatekonkurranser i Trikkestallen, veldig kult Kan noen triks Om sommeren skater jeg, og om vinteren kjører jeg SnowSkate Endret 16. desember 2006 av Negil Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) jeg har en santa cruz plate : svart .. logen til santa cruz mitt på under.. griptapen er svart , der har jeg tegnet med tusj en pil så jeg vet hvilken vei jeg skal ha brettet uten og snu brettet truckene : er grå / sølvfarga , merke: Bullet Hjulene : er hvite med svarte bullet logoer på .. merke : bullet såklart før jeg fikk dette brettet , hadde jeg lånt brettet til broren min fra jeg var 6 - 8¨år , men det ble lite skating på meg da når han knakk brettet sitt , kunne jeg ikke skate i helet tatt ^^, så når jeg var 11 år gammel kjøpte jeg ett nybegynner brett : Killer loop , fra sport extreme det hadde jeg til jeg var 12 år gammel .. da knakk det når jeg prøvde og boardslide xD så etter noen måneder kjøpte jeg santa cruz brettet mitt fra Session i trondheim som jeg har enda <3 det er snowskaten min og skateboardet mitt ser vel hva som er hva der Endret 16. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå