Wickedlike Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Heisann folkens. Jeg fikk i dag min nye PC fra komplett, men den CD keyen som fulgte med funker ikke... Men det jeg da lurte på var hvis jeg bruker en annen CD key, kan jeg da skifte CD key til den fra komplett når jeg får ny på mandag? Eller må jeg formatere nå. Jeg ber dere ikke hjelpe meg med å finne en CD key til winows eller noe men hvis jeg bruker en falsk CD key nå kan jeg skifte til en ekte seinere uten masse problemer? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Heisann folkens. Jeg fikk i dag min nye PC fra komplett, men den CD keyen som fulgte med funker ikke... Men det jeg da lurte på var hvis jeg bruker en annen CD key, kan jeg da skifte CD key til den fra komplett når jeg får ny på mandag? Eller må jeg formatere nå. Jeg ber dere ikke hjelpe meg med å finne en CD key til winows eller noe men hvis jeg bruker en falsk CD key nå kan jeg skifte til en ekte seinere uten masse problemer? Takker for alle svar. 7514220[/snapback] Ja det kan du. Når du aktiverer windows får du beskjed om at den ikke fungerer og du må skrive inn en ny som fungerer får at windoes skal aktiveres. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 ahh,ja stemmer jo det =) tusen takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå