Benjaminf Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) dette er ett emne som jeg håper noen vil skrive litt på her kan du skrive hvilke slidestenger , funboxer , miniramps , quarter pipes og så videre du liker best for skateboard,snowskate,snowboard,BMX,Inline og annet . kansje du kan poste litt bilder og vise vilke obstacles du liker best Endret 16. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Liker veldig godt slidestenger på skateboard Har jo en Rail Two og Mojo Square Grinding som er favoritten Endret 16. desember 2006 av Negil Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Liker veldig godt slidestenger på skateboard Har jo en Rail Two og Mojo Square Grinding som er favoritten 7514454[/snapback] nice så bra ut det der ja Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kamaraten min og jeg har ein liten "park" hjemme, 3 rails, 1 rail bestilde han frå eit sveiseri som kostet 600 og den er bra! Og så 1 quater pipe 1 fun box 1 kicker 1 manual box og 1 litt bua rampe, kan si, mellom kicker og mellom quater pipe.. Og dette bruker vi mest på skateboard og slikt, men bruker det også på snowboard...og det skal funke fint på snowskate nåe snøen kommer.... da skal vi bestille Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Kamaraten min og jeg har ein liten "park" hjemme,3 rails, 1 rail bestilde han frå eit sveiseri som kostet 600 og den er bra! Og så 1 quater pipe 1 fun box 1 kicker 1 manual box og 1 litt bua rampe, kan si, mellom kicker og mellom quater pipe.. Og dette bruker vi mest på skateboard og slikt, men bruker det også på snowboard...og det skal funke fint på snowskate nåe snøen kommer.... da skal vi bestille 7514800[/snapback] kjempe kult og ha en egen liten skatepark da hørtes jævla bra ut har du kanskje noen bilder som du kan vise oss? Endret 16. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Har ikke bilder nå men skal se hva jeg får til...nå er det dårlig vær da, men kan kansje ta noen når snøven kommer Endret 16. desember 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Har ikke bilder nåmen skal se hva jeg får til...nå er det dårlig vær da, men kan kansje ta noen når snøven kommer 7515088[/snapback] okej Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 jeg liker veldig godt og lage egne trerails til snowskate sette litt paller og rails bakom det er ganske fett Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 liker dette bildet, en team rider for Famous stars and straps Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 liker dette bildet, en team rider for Famous stars and straps 7567199[/snapback] nice Lenke til kommentar
minsten Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tror jeg må begynne å mekke till litt nå. Vi har en diger terasse 64 kvadrat meter:D Så da blir det snowskate om vinteren og skateboard om vinteren. Det eneste problemet er at de duger å ta fliptriks på tarassen med skateboard:( Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvor kan jeg kjøpe noen bra rails? Handrails, helst veldig lange, jeg er aggresive inliner og ville gjerne hatt en på 3 meter eller noge loiknende. Har også noen kompiser som skater, og vil kjøpe småting som spine, kicker, kanskje en miniramp. www.norgesrampen.no er den eneste siden jeg har sett som selger noe slikt, også www.swimshop.no har noen småting. Hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå