jakotech Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det ble sagt at Eminem skulle, i likhet med Jay-Z, pensjonere seg fra mikrofonen for å fokusere mer på produsentjobbing. De fleste ”forståsegpåere” mente at dette var lite troverdig. Og de fikk rett. Les mer Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er ikke helt enig i denne artikkelen. Først og fremst har platen et par gode spor, som f. eks. No Apologies med Eminem, noe som ikke nevnes så vidt jeg la merke til, men kun det negative ble tatt fram. En annen ting jeg irriterte meg over var at anmelderen trakk fram Without Me og My Band som eksempler på gode Em-låter, noe som er svært skuffende, ettersom det er noen av de verste låtene hans imo. Fikk inntrykk av at anmelderen ikke hadde hørt så mye Eminem fra før. Selv ville jeg gitt albumet 6/10 Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er ikke helt enig i denne artikkelen. Først og fremst har platen et par gode spor, som f. eks. No Apologies med Eminem, noe som ikke nevnes så vidt jeg la merke til, men kun det negative ble tatt fram.En annen ting jeg irriterte meg over var at anmelderen trakk fram Without Me og My Band som eksempler på gode Em-låter, noe som er svært skuffende, ettersom det er noen av de verste låtene hans imo. Fikk inntrykk av at anmelderen ikke hadde hørt så mye Eminem fra før. Selv ville jeg gitt albumet 6/10 7519630[/snapback] Er det noe jeg er helt sikker på, så er det at Jakob har peiling på hiphop, eminem inkludert. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Isåfall ville det vært rart å trekke fram without me og my band som eksempler på gode em låter.. Syns selv det var en dritt dårlig cd, med sånn ca. 1 grei sang og 1 god sang(no apologies).. Lenke til kommentar
freddy1 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) han trekker vel ikke fram Without me og my band som bra sanger, men som fengende? er vel en forskjell der? men uansett, kjøper cd'n og håper på det beste.. er forresten en bra gave til de som ikke veit hva de ønsker seg og som er eminem-fan! Endret 17. desember 2006 av freddy1 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det noe jeg er helt sikker på, så er det at Jakob har peiling på hiphop, eminem inkludert. 7519865[/snapback] Kan godt hende, men syntes ikke det kom godt nok frem i anmeldelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg