just-in-box Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg og en kamerat har tenkt og begynne litt smått med Case-modding og lurer på hvordan man skaffer seg sponsor? Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Deleted by Super Moderator Endret 16. desember 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Scortech, har du ikke noe mere relevant å komme med enn det der, så ikke svar. Edit: Just-in-box: Du kan jo spørre diverse netbutikker om sponsing? Faren din? Endret 16. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Scortech, har du ikke noe mere relevant å komme med enn det der, så ikke svar. Edit: Just-in-box: Du kan jo spørre diverse netbutikker om sponsing? Faren din? 7513981[/snapback] Ja, men pappa sier at jeg må skaffe alt selv Er det bare og spørre eller må det være mer som en søknad? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Eh, er ikke så lett som du skal ha det til.. Se på Overklokk.. T.o.m. mennesker som ham!? sliter med sponsing.. Du må liksom vise at du kan noe først. Skaff deg et billig kabinett og begynn i det små.. Man kan ikke bli verdensmester på en dag. Eneste er at du skaffer deg noen kontakter hos f.eks. et verksted.. Kanskje kan du få hjelp hos dem til å kjøpe inn utstyr til innkjøpspris om du er heldig.. Kanskje dem t.o.m. ønsker å sponse deg senere om du reiser litt rundt og viser frem vidunderet.. Men krever en viss form for profesjonalitet fra deres side.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=383424 Er en mal der til sponsing. Og det står hvem som sponser/ikke sponser. Skader ikke å spørre nettbutikkene om å bli sponset, men kan si det er ikke så stor sjanse. Du skal ha et ganske bra prosjekt på gang for at de skal være villige. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Les stickeys før du spør Det om sponsing er tatt opp alt for menge ganger før! Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skaff deg en jobb. Ikke tro at noen vil kaste penger på deg fordi på skal male et kabinnet med rullekost og sette på et klistremerke. Med mindre du kan starte stor produksjon av kabinetter til videresalg, tviler jeg sterk at noen vil sponse deg. Dersom det finnes kan du stille opp på noen konkurranser med egne midler og håpe at noen "oppdager" deg. PS-data hadde en stund en ordning med støtte til data-utstyr med mer, men dette var til lokal-lag, personer med større behov og lignende. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Skaff deg en jobb. Ikke tro at noen vil kaste penger på deg fordi på skal male et kabinnet med rullekost og sette på et klistremerke. Med mindre du kan starte stor produksjon av kabinetter til videresalg, tviler jeg sterk at noen vil sponse deg. Dersom det finnes kan du stille opp på noen konkurranser med egne midler og håpe at noen "oppdager" deg. PS-data hadde en stund en ordning med støtte til data-utstyr med mer, men dette var til lokal-lag, personer med større behov og lignende. 7515011[/snapback] Jeg kunne sikkert spørre noen naboer om jeg kan måke snø for dem :!: Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det er en begynnelse. Vet ikke helt hvor gammel du er, men er du over 13 år kan du få jobb hos Aftenposten søndag og aften, og Norpost. Jobb, tjen penger og bruk dem på det du vil. Når du blir eldre må du fortsatt jobbe, men kan ikke bruke penga på det du vil selv. Nyt det så lenge du kan. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Det er en begynnelse. Vet ikke helt hvor gammel du er, men er du over 13 år kan du få jobb hos Aftenposten søndag og aften, og Norpost. Jobb, tjen penger og bruk dem på det du vil. Når du blir eldre må du fortsatt jobbe, men kan ikke bruke penga på det du vil selv. Nyt det så lenge du kan. 7516848[/snapback] hehe.. jeg skal gjøre mer enn bare male kabinettet med rullekost da XD så aftenposten duger ikke (Ill Nino eier!!) PS: har du et bra navt til prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå