ElderScrollsinisten Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei alle sammen! Tiden er inne for et nytt tastatur, ny mus og musematte. Har sett litt på noen forskjellige typer. Mus: https://prisguiden.no/product.php?productId=30220 Tastatur: https://prisguiden.no/product.php?product_id=45636 Musematte: Trenger et forslag til en funksjonell og rimelig matte! Utstyret skal hovedsaklig brukes spilling og noe vanlige oppgaver, men viktig er også at det skal se bra ut! Er dette gode valg? Kom gjerne med tanker, ideer, forslag eller kommentarer! -Takker og bukker "Elderscrollsinisten" Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Her var det snasent med respons...er det noen som i det minste kan fortelle meg om det er noen butikker/netshopper med hentelager i oslo etc som har disse varene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) S. Endret 21. mars 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sitter også med en Razer Diamondback Plasma ved siden av tastaturet. Har hatt den i omtrent et år nå, (julegave for et år siden), og er veldig godt fornøyd. Den glir bra, har gode knapper og ligger fint i hånda. Mange liker ikke formen, men jeg var vant med en Logitech standard hjulmus med omtrent samme form, så overgangen var bare positiv. Sideknappene som mange klager over er forsåvidt noe å klage over. De på venstre side er vanskelige å bruke, men de på høyre går som regel greit å trykke inn. Personlig bruker jeg bare den fremste av dem og den er som standard satt til å opperere on-the-fly sensitivity. Det er veldig kjekt når du sitter i et spill og drar frem sniperen Har ikke hatt noen problemer med driveren, eneste er at jeg må stappe musa i samme USB-port hver gang for at driverene skal starte opp. Kan hende det skal være sånn, hvis ikke så er det bare PCen min som er rar. Hvis jeg personlig skal anbefale et tastatur så må det bli et Logitech UltraX eller Ultra Flat. Har ingen av dem selv, men har brukt et av dem flere ganger. Tastene er akkurat som på laptopper, altså veldig gode. Og kvaliteten virker knallbra. Men hvis du absolutt må ha lys i så bør du kanskje kjøpe et anna. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sitter også med en Razer Diamondback Plasma ved siden av tastaturet. Har hatt den i omtrent et år nå, (julegave for et år siden), og er veldig godt fornøyd. Den glir bra, har gode knapper og ligger fint i hånda. Mange liker ikke formen, men jeg var vant med en Logitech standard hjulmus med omtrent samme form, så overgangen var bare positiv. Sideknappene som mange klager over er forsåvidt noe å klage over. De på venstre side er vanskelige å bruke, men de på høyre går som regel greit å trykke inn. Personlig bruker jeg bare den fremste av dem og den er som standard satt til å opperere on-the-fly sensitivity. Det er veldig kjekt når du sitter i et spill og drar frem sniperen Har ikke hatt noen problemer med driveren, eneste er at jeg må stappe musa i samme USB-port hver gang for at driverene skal starte opp. Kan hende det skal være sånn, hvis ikke så er det bare PCen min som er rar. Hvis jeg personlig skal anbefale et tastatur så må det bli et Logitech UltraX eller Ultra Flat. Har ingen av dem selv, men har brukt et av dem flere ganger. Tastene er akkurat som på laptopper, altså veldig gode. Og kvaliteten virker knallbra. Men hvis du absolutt må ha lys i så bør du kanskje kjøpe et anna. 7518255[/snapback] Hmmm, jeg har alltid vært av den oppfattning av at bærbar tastatur er dårligere...det er grunnen til jeg skal ha et eksternt tastatur til den bærbare Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 copperhead sk edition her med exactmat, kanongreier Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Godt å høre at musa er god...Den er bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå