IntelAmdAti Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det lyser et rødt led-lys på mitt Sapphire X1950 Pro 256mb, skal det gjøre det? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei ! Les gjennom manualen for kortet ditt, så vil du sikkert finne ut hvorfor det lyser/om det skal lyse. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis du ikke finner noe: Et rødt lys betyr.... Så er det ikke noe å bekymre seg om. Fungerer kortet ellers? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg fikk ikke med noen manual med kortet, enda det var helt nytt. Har sett på Sapphire sine sider også, uten hell. Jeg kjøpte nytt hovedkort og skjermkort, når jeg slår på kommer det ikke noe bilde på skjermen. Det er sikkert noe galt med skjermkortet eller hovedkortet, vet jeg hvilken del som ikke virker kan jeg svippe innom butikk med buss og prøve og bytte. - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682363 , meg som skrev dette innlegget, det beskriver problemet. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 piper det unormalt fra hovedkortet? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 er det ikke en tilkobling med 12v på kortet? den har du kobla til? jeg opplevde noe av det samme en gang, da jeg satte tastaturet i feil ps2 inngang var skikkelig redd... skjermkortet lysteblått, som vanlig, og vifter snurra... men kom ikke noe bilde eller noenting Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Har plugget i ledningene riktig ja, det piper ikke fra hovedkortet :/ Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kan du ikke laste ned en manual fra nettet da? ligger sikkert en eller annen plass Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Oi! Gjorde akkurat et søk og manualen ligger selvsagt på cd-romen! Tusen takk, håper det røde lyset står forklart nærmere der Sto ingenting om lyset i manualen.. Da har det vel ingen funksjon og HK er vel ødelagt. Endret 16. desember 2006 av Pycnopodia Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 http://forumz.tomshardware.com/hardware/bu...pict212231.html hvertfall en har samme problem :/ Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 http://www.sapphiretech.com/en/forums/showthread.php?t=9356 her kommer de frem til at kortet er dødt... Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 fik en pm fra en på tgforumz.. han sa han hadde glemt å plugge inn 12v til hovedkortet! den var blokket av ttbt! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det skal lyse rødt, det betyr at det får ekstra strøm... (Har det samme korte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå