sablabra Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg trenger en ny viftestyring til mitt Stacker STC-T01 kabinett, og trenger en som passer til det(stilmessig). Helst 4 kanaler, gjerne LCD-skjerm ( ), bra kvalitet(ikke noe jalla opplegg, og jeg hater løse plastikkdeler) og viktigst av alt så må den passe bra til kabinettet(det vil si ikke noe blinkende rødt/flashy greier)... Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Denne? 7513729[/snapback] Ja, jeg har sett litt på den, bare i svart. Rent designmessig ser den jo veldig fin ut. Det jeg ser som er negativt er kun 2 kanaler. Det holder for så vidt nå, men litt kjedelig hvis jeg skal legge til flere vifter. Er det noen her som har den forresten? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCW1BB&mcat=15s230 syntes den også er ganske fancy men den andre var også veldig stilren Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hva med Zalman viftestyring? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 De lyser altfor mye for det kabinettet. Det har jo minst 10 5¼-plasser! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva med Zalman viftestyring? 7518360[/snapback] Meeh, jeg har aldri helt likt den, spesielt ikke utseendet De lyser altfor mye for det kabinettet. Det har jo minst 10 5¼-plasser! 7518497[/snapback] Jepp, jeg har faktisk 10 ledige nå Btw, finnes det noen viftestyringer som kan lagre forskjellige "modes", f.eks en "surfemodus", "spillmodus" eller hva faen jeg vil ha? Kan bli litt knotete å stille inn viftehastigheten ofte, men så skal det sies at jeg er lat når det gjelder sånt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 mcube eller hva det nå heter, styres med software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå