MysticoN Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hello, ikke sikker at dette er rett plass.. men er no i forbindelse med webshopping. jeg kommer meg ikke inn på www.posten.no har ikke kommet meg inn no på 2 dager. dette er dag 3. og jeg lurer fælt på hvor pakken min befinner seg i verden:/ andre som har dette problemet eller er det noe galt her? Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 posten.no funker fint her Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis du mener at du taster pakkesporingsnummer og det kommer ingen informasjon om det, til tross at du har fått nr fra leverandøren så er pakken IKKE sendt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 posten.no funker fint her 7513533[/snapback] pakken er sendt, det fikk jeg sjekket på torsdag Firefox can't find the server at www.posten.no. * Check the address for typing errors such as ww.example.com instead of www.example.com * If you are unable to load any pages, check your computer's network connection. * If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. og ja, jeg skrev WWW og ikke WW og jeg har internett. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis du prøver å pinge posten.no hva skommer opp da? Websiden til posten fungerer fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå