Gå til innhold

MGS 4 PS3 Devkit demo


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne er da ganske gammel etter det eg veit, likevel artig å høre på det entusiastiske japanske folk :wee:

7513964[/snapback]

 

Joda. Den er over ett år gammel.

Hun dama som intervjuer utvikklerene høres helt fantastisk dum ut. "Eeeeeeeeeh EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH. Oih!"

Lenke til kommentar

Ja ser ut som de legger veldig mye vekt på å lage cutscenes bra som vanlig. Desverre får vi aldri se ingame. Noe jeg håper de kan greie å få til bedre enn de 2 foregående spillene. Som vi alle vet så er cutscenesene i MGS spillene milevis bedre visuelt enn hva spillet er ellers. Det som er litt turn off så langt er hva som ser ut til å bli hovedsettingen for spillet. Ørkenby. Noe som begynner å bli en ganske så kjedelig å oppbrukt setting.Savner litt av kreativiteten Kojima hadde i det første spillet og delvis i 2'rn (båten). Utenom det har ikke settingene vert noe spesielt morsomme. Så jeg håper han greier å kjøre serien inn på rett kjøl igjen siden den for min del er på vei nedover. Men han har valgt et dårlig utgangspunkt med settingen.

Lenke til kommentar

Det er ikkje noko "helt annet" nei. Det er jo nettop samme motoren som blir brukt i både cutscenes og i sjølve gameplayet. I cutscenes kan ein få det til å sjå litt kulere ut med andre kameravinkler osv., men det er fortsatt den samme grafikken.

MGS 4 ser ekstremt bra ut, og er eit av dei spela eg gler meg mest til. :)

Lenke til kommentar
Det er ikkje noko "helt annet" nei. Det er jo nettop samme motoren som blir brukt i både cutscenes og i sjølve gameplayet. I cutscenes kan ein få det til å sjå litt kulere ut med andre kameravinkler osv., men det er fortsatt den samme grafikken.

MGS 4 ser ekstremt bra ut, og er eit av dei spela eg gler meg mest til. :)

7515258[/snapback]

Tull, og det vet du. Maskinen blir frigjort fra å måtte "tenke selv" og får et script som den skal kjøre og uten å måtte gjøre de helt store beregningene selv, noe som er mye mindre krevende enn når det er brukerinteraktivitet hvor maskina må beregne alt du gjør og konsekvensen av hva du gjør, derfor kan diverse effekter og grafisk kvalitet dyttes opp en del hakk under cutscenes som ikke er mulig under vanlig gameplay. Ja det er samme grafikkmotoren som kjører cutscenesen, men det har alltid vert sånn at de skrur ned detaljnivået en hel del under vanlig gameplay, det er bare å se på spill som MGS2, MGS3, Halo 2, Silent Hill 2 og 3. Spill som viser veldig godt hva jeg mener.

 

Sony fans har en tendens til å forvente mer enn hva som er realistisk, så jeg kommer med advarselen igjen. Ikke forvent å kunne spille i denne grafikken.

Lenke til kommentar

Tull?

Eg seier jo ikkje eg forventer å spele spel i den grafikken som du seir det, sjølv om det teknisk sett er rendra av akkurat den samme grafikkmotoren. Eg veit meget godt at cutscenes ser betre ut enn når du speler sjølv, men det er ikkje radikalt forskjellig. Det er to sider av samme sak.

Forøvrig så måtte utviklerne av GeoW kutte ned på visse ting også i cutscenes for å få en akseptabel framerate, så det går den vegen og. Cutscensene i GeoW hakker jo forøvrig fortsatt.

 

Metal Gear Solid 4 ser fantastisk ut allereie, og kjem til å sjå endå betre ut i slutten av 2007 :w00t: .

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Desverre får vi aldri se ingame.

7514553[/snapback]

http://www.youtube.com/watch?v=f7JT6_2ogno :dontgetit:

 

Det som er litt turn off så langt er hva som ser ut til å bli hovedsettingen for spillet. Ørkenby. Noe som begynner å bli en ganske så kjedelig å oppbrukt setting.Savner litt av kreativiteten Kojima hadde i det første spillet og delvis i 2'rn (båten).

Utenom det har ikke settingene vert noe spesielt morsomme. Så jeg håper han greier å kjøre serien inn på rett kjøl igjen siden den for min del er på vei nedover. Men han har valgt et dårlig utgangspunkt med settingen.

7514553[/snapback]

Fullstendig uenig. Å sette historien til midtøsten (eller f.eks jungelen) er kanskje en klisjé men det er nettopp klisjéer MGS er så god på. MGS spiller jo på klisjéer. Dessuten foregår ikke hele spillet i ørkenland etter hva jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Menmenmen, var det ikke slik at man bevisst førte bak lyset her og at man aldri kom til å vise ingame? :hmm:

7515629[/snapback]

Vi får aldri se nøyaktig hvordan det ser ut ingame nei. altså med HUD og alt, for alt vi vet trenger ikke dette være de kameravinklene vi får se i spillet, mye utav dette er zoomet inn for å vise enkelte detaljer og slikt, ikke akkurat hva man kan forvente dette heller nei. De viser oss aldri en trailer av bare noen som spiller spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...