UrgeLoL Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) For de som elsker Metal Gear Solid. Fy fan dette kommer til å bli så bra!! Video Endret 16. desember 2006 av Mgs Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Nå så jeg for meg en MGS2 remake eller noe Toern heter 'Sons of Liberty', mens firern heter 'Guns of the Patriots' Edit: Der ja Litt trøtt jeg også ja! Endret 16. desember 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 hahahah :!: tror du jeg var trøtt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Firern heter Guns of the Patriots, treern heter Snake Eater Hadde håpet på litt mer action og informasjon i videoen, den ble litt kjedelig. Hjalp vel ikke akkurat at de snakker japansk heller, og de til og med må takste (laughing) når de ler, for at det er vanskelig å høre forskjell Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dette må bli bra!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Wooow!! dette så fantastisk ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Denne er da ganske gammel etter det eg veit, likevel artig å høre på det entusiastiske japanske folk Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 gleder meg til det kommer cammoen kan endre farge etter hva du lender/ligger på :) Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Elsker MGS spilla pga historien. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Denne er da ganske gammel etter det eg veit, likevel artig å høre på det entusiastiske japanske folk 7513964[/snapback] Joda. Den er over ett år gammel. Hun dama som intervjuer utvikklerene høres helt fantastisk dum ut. "Eeeeeeeeeh EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH. Oih!" Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ja ser ut som de legger veldig mye vekt på å lage cutscenes bra som vanlig. Desverre får vi aldri se ingame. Noe jeg håper de kan greie å få til bedre enn de 2 foregående spillene. Som vi alle vet så er cutscenesene i MGS spillene milevis bedre visuelt enn hva spillet er ellers. Det som er litt turn off så langt er hva som ser ut til å bli hovedsettingen for spillet. Ørkenby. Noe som begynner å bli en ganske så kjedelig å oppbrukt setting.Savner litt av kreativiteten Kojima hadde i det første spillet og delvis i 2'rn (båten). Utenom det har ikke settingene vert noe spesielt morsomme. Så jeg håper han greier å kjøre serien inn på rett kjøl igjen siden den for min del er på vei nedover. Men han har valgt et dårlig utgangspunkt med settingen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 men det der var da vel ingame ? de sa jo det gjorde de ikke ?! i videoen altså. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 men det der var da vel ingame ? de sa jo det gjorde de ikke ?! i videoen altså. 7514598[/snapback] Inengine... Noe helt annet enn ingame. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det er ikkje noko "helt annet" nei. Det er jo nettop samme motoren som blir brukt i både cutscenes og i sjølve gameplayet. I cutscenes kan ein få det til å sjå litt kulere ut med andre kameravinkler osv., men det er fortsatt den samme grafikken. MGS 4 ser ekstremt bra ut, og er eit av dei spela eg gler meg mest til. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det er ikkje noko "helt annet" nei. Det er jo nettop samme motoren som blir brukt i både cutscenes og i sjølve gameplayet. I cutscenes kan ein få det til å sjå litt kulere ut med andre kameravinkler osv., men det er fortsatt den samme grafikken. MGS 4 ser ekstremt bra ut, og er eit av dei spela eg gler meg mest til. 7515258[/snapback] Tull, og det vet du. Maskinen blir frigjort fra å måtte "tenke selv" og får et script som den skal kjøre og uten å måtte gjøre de helt store beregningene selv, noe som er mye mindre krevende enn når det er brukerinteraktivitet hvor maskina må beregne alt du gjør og konsekvensen av hva du gjør, derfor kan diverse effekter og grafisk kvalitet dyttes opp en del hakk under cutscenes som ikke er mulig under vanlig gameplay. Ja det er samme grafikkmotoren som kjører cutscenesen, men det har alltid vert sånn at de skrur ned detaljnivået en hel del under vanlig gameplay, det er bare å se på spill som MGS2, MGS3, Halo 2, Silent Hill 2 og 3. Spill som viser veldig godt hva jeg mener. Sony fans har en tendens til å forvente mer enn hva som er realistisk, så jeg kommer med advarselen igjen. Ikke forvent å kunne spille i denne grafikken. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Tull? Eg seier jo ikkje eg forventer å spele spel i den grafikken som du seir det, sjølv om det teknisk sett er rendra av akkurat den samme grafikkmotoren. Eg veit meget godt at cutscenes ser betre ut enn når du speler sjølv, men det er ikkje radikalt forskjellig. Det er to sider av samme sak. Forøvrig så måtte utviklerne av GeoW kutte ned på visse ting også i cutscenes for å få en akseptabel framerate, så det går den vegen og. Cutscensene i GeoW hakker jo forøvrig fortsatt. Metal Gear Solid 4 ser fantastisk ut allereie, og kjem til å sjå endå betre ut i slutten av 2007 . Endret 16. desember 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
nilox Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Desverre får vi aldri se ingame. 7514553[/snapback] http://www.youtube.com/watch?v=f7JT6_2ogno Det som er litt turn off så langt er hva som ser ut til å bli hovedsettingen for spillet. Ørkenby. Noe som begynner å bli en ganske så kjedelig å oppbrukt setting.Savner litt av kreativiteten Kojima hadde i det første spillet og delvis i 2'rn (båten).Utenom det har ikke settingene vert noe spesielt morsomme. Så jeg håper han greier å kjøre serien inn på rett kjøl igjen siden den for min del er på vei nedover. Men han har valgt et dårlig utgangspunkt med settingen. 7514553[/snapback] Fullstendig uenig. Å sette historien til midtøsten (eller f.eks jungelen) er kanskje en klisjé men det er nettopp klisjéer MGS er så god på. MGS spiller jo på klisjéer. Dessuten foregår ikke hele spillet i ørkenland etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Desverre får vi aldri se ingame. 7514553[/snapback] http://www.youtube.com/watch?v=f7JT6_2ogno 7515497[/snapback] Jepp, den videoen viser godt akkurat det, collision-detection, skyggene, lyseffektene generelt, langt ifra så polished som cutscenesene er. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Menmenmen, var det ikke slik at man bevisst førte bak lyset her og at man aldri kom til å vise ingame? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Menmenmen, var det ikke slik at man bevisst førte bak lyset her og at man aldri kom til å vise ingame? 7515629[/snapback] Vi får aldri se nøyaktig hvordan det ser ut ingame nei. altså med HUD og alt, for alt vi vet trenger ikke dette være de kameravinklene vi får se i spillet, mye utav dette er zoomet inn for å vise enkelte detaljer og slikt, ikke akkurat hva man kan forvente dette heller nei. De viser oss aldri en trailer av bare noen som spiller spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå