Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Ok, jeg er ute etter en kul gave til min 18 år gamle bror. Helst noe vi kan ha det artig med sammen. Forige jul kjøpte jeg Axis & Allies brettspillet (En avansert form for risk) Dette hadde vi begge stor glede av. Han liker liker ting med mye fart og spenning. Han liker å konkurere med meg i alt mulig. Sosiale gaver han også kan bruke sammen med sine venner. Budsjettet kan strekke seg opp mot 1000,- om jeg virkelig skulle finne noe midt i blinken. Edit: Om jeg ikke finner noe så går jeg for en Ekstern harddsik på 250GB. Det er noe han alltids har bruk for. Endret 16. desember 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 "A brothers love is a brothers love" hørte jeg en gang.. Dukker opp i hodet mitt hele tiden. Hva samler han på? Min bror ønsker seg special edition til ringenes herre (nr 3). Ikke noe lignende hos dere da? Men noe han kan bruke med andre.. Hmm.. *gruble* Harddisken var et temmelig godt forslag! Nå stikker jeg og spør søstern om diverse spill (ikke pc) å spille. Liste: -Fantasi -Ligretto -Trivia pursuit Hun kommer snart tilbake å jeg kan spørre hun litt mer Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hva med å lage en diskusjon.no brukerkonto til han, så kan dere ha mange timers moro sammen, og helt gratis Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 "A brothers love is a brothers love" hørte jeg en gang.. Dukker opp i hodet mitt hele tiden. Hva samler han på? Min bror ønsker seg special edition til ringenes herre (nr 3). Ikke noe lignende hos dere da? Men noe han kan bruke med andre.. Hmm.. *gruble* Harddisken var et temmelig godt forslag! Nå stikker jeg og spør søstern om diverse spill (ikke pc) å spille. Liste: -Fantasi -Ligretto -Trivia pursuit Hun kommer snart tilbake å jeg kan spørre hun litt mer 7513530[/snapback] He he, jeg har skaffet han alle special edition til ringenes herre filmene de siste julaftene Han liker avanserte brettspill med mye tenking og taktikk. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Hva med å lage en diskusjon.no brukerkonto til han, så kan dere ha mange timers moro sammen, og helt gratis 7513563[/snapback] Har anbefalt han å gjøre det men han er ikke særlig interessert. Jeg har dog manipulert han til bruke hw.no nettverket som utgangspunkt om han vil finne noe spill, hw, film, mobil relatert Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) "A brothers love is a brothers love" hørte jeg en gang.. Dukker opp i hodet mitt hele tiden. Hva samler han på? Min bror ønsker seg special edition til ringenes herre (nr 3). Ikke noe lignende hos dere da? Men noe han kan bruke med andre.. Hmm.. *gruble* Harddisken var et temmelig godt forslag! Nå stikker jeg og spør søstern om diverse spill (ikke pc) å spille. Liste: -Fantasi -Ligretto -Trivia pursuit Hun kommer snart tilbake å jeg kan spørre hun litt mer 7513530[/snapback] He he, jeg har skaffet han alle special edition til ringenes herre filmene de siste julaftene Han liker avanserte brettspill med mye tenking og taktikk. 7513656[/snapback] Javel, som du vil: Kokkelimonke (kraftig tenking) Cranium (teknikk og litt tenking) Vil du vite mer om spillene så send en PM! Endret 16. desember 2006 av Petersk91 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) "A brothers love is a brothers love" hørte jeg en gang.. Dukker opp i hodet mitt hele tiden. Hva samler han på? Min bror ønsker seg special edition til ringenes herre (nr 3). Ikke noe lignende hos dere da? Men noe han kan bruke med andre.. Hmm.. *gruble* Harddisken var et temmelig godt forslag! Nå stikker jeg og spør søstern om diverse spill (ikke pc) å spille. Liste: -Fantasi -Ligretto -Trivia pursuit Hun kommer snart tilbake å jeg kan spørre hun litt mer 7513530[/snapback] He he, jeg har skaffet han alle special edition til ringenes herre filmene de siste julaftene Han liker avanserte brettspill med mye tenking og taktikk. 7513656[/snapback] Javel, som du vil: Kokkelimonke (kraftig tenking) Cranium (teknikk og litt tenking) Vil du vite mer om spillene så send en PM! 7513682[/snapback] Mmmm, han er ikke så veldig begeistret for spill alla disse. Det må være noe risk lignendes. Da er vi inne på rette sporet. Bare mer avansert da Men jeg tror jeg går for en ekstern harddisk. Det er noe han ikke har. Tror han vil bli glad for den. Vi kan alltids spille civilization 4 denne julen. Edit: Fortsett gjerne diskusjonen. Jeg er helt sikkert ikke den enste som leter etter kule julegaver til brødre hrmm, jeg mente søsken. hint hint... Endret 16. desember 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 "A brothers love is a brothers love" hørte jeg en gang.. Dukker opp i hodet mitt hele tiden. Hva samler han på? Min bror ønsker seg special edition til ringenes herre (nr 3). Ikke noe lignende hos dere da? Men noe han kan bruke med andre.. Hmm.. *gruble* Harddisken var et temmelig godt forslag! Nå stikker jeg og spør søstern om diverse spill (ikke pc) å spille. Liste: -Fantasi -Ligretto -Trivia pursuit Hun kommer snart tilbake å jeg kan spørre hun litt mer 7513530[/snapback] He he, jeg har skaffet han alle special edition til ringenes herre filmene de siste julaftene Han liker avanserte brettspill med mye tenking og taktikk. 7513656[/snapback] Javel, som du vil: Kokkelimonke (kraftig tenking) Cranium (teknikk og litt tenking) Vil du vite mer om spillene så send en PM! 7513682[/snapback] Mmmm, han er ikke så veldig begeistret for spill alla disse. Det må være noe risk lignendes. Da er vi inne på rette sporet. Bare mer avansert da Men jeg tror jeg går for en ekstern harddisk. Det er noe han ikke har. Tror han vil bli glad for den. Vi kan alltids spille civilization 4 denne julen. Edit: Fortsett gjerne diskusjonen. Jeg er helt sikkert ikke den enste som leter etter kule julegaver til brødre hrmm, jeg mente søsken. hint hint... 7513745[/snapback] du kan gi han Pokersett:P det kan dere begge ha det morsomt med og så kan han bruke det med venner Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 du kan gi han Pokersett:Pdet kan dere begge ha det morsomt med og så kan han bruke det med venner 7513921[/snapback] Tror han har det. Han er virkelig en kløpper i poker. Han spiller det både på nett og med venner. Jeg har ikke sjangs i havet mot han i det spillet. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Rollespill? eller er ikke det inn lenger? Selv så har jeg hatt mange timers glede med diverse rpg spill opp gjennom åra. Edit: snakker da om rgp med penn & papir (og litt til!), om det skulle være tvil! Endret 16. desember 2006 av Blacki Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 du kan gi han Pokersett:Pdet kan dere begge ha det morsomt med og så kan han bruke det med venner 7513921[/snapback] Tror han har det. Han er virkelig en kløpper i poker. Han spiller det både på nett og med venner. Jeg har ikke sjangs i havet mot han i det spillet. 7513991[/snapback] Men er jo lov til å prøve Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Warhammer 40000 er jo et gøyalt strategi/rpg spill! http://www.avalon.no/ her selges det mye spill i RPG og strategi brettspill sjanger. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Rollespill? eller er ikke det inn lenger? Selv så har jeg hatt mange timers glede med diverse rpg spill opp gjennom åra. Edit: snakker da om rgp med penn & papir (og litt til!), om det skulle være tvil! 7514019[/snapback] Har spilt det litt selv. Men han er ikke så fryktelig interessert. Han synes det virker teit når jeg forteller. Dessuten blir det litt rart når vi bare er to. Jeg egner meg heller ikke som dm. Og dem jeg spilte med før er sprett for alle vinder. Hmmm, kanskje warhammer spillene. De virker jo litt artige. Er ikke det rpg? eller er det ren strategi? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Warhammer 40000 er jo et gøyalt strategi/rpg spill! http://www.avalon.no/ her selges det mye spill i RPG og strategi brettspill sjanger. 7514068[/snapback] he he, du var før meg, så det ikke Men jo det er en god ide Lenke til kommentar
.dat Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Nintendo Wii hadde nok vært midt i blinken her. Desverre så koster det over tusen kr. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Nintendo Wii hadde nok vært midt i blinken her. Desverre så koster det over tusen kr. 7514112[/snapback] Ja sant. Det hadde vært perfekt. Men det blir for dyrt Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Warhammer er vel mer strategi og brett med litt extra Men her bør man også ha figurer, terreng, osv. Sjekk ut på avalon, de har vel det som er av strategi, brettspill. Rollespill som feks. ADD, gurps, starwars, dargonlance osv osv.. er vel spill man bør være 4-5 personer for å full glede av. Og maaange timer til rådighet.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Når vi snakker om gaver: ga selv et fulblods flipperspill til en god kamerat i bryllups gave for et par år siden. Kan vel uten å skryte si at det var en gave som falt i smak. Er dog vannsklig å skaffe og koster litt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dette er alltid en suksess å spille mot familiemedlemmer og venner.. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=90655 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Dette er alltid en suksess å spille mot familiemedlemmer og venner.. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=90655 7514156[/snapback] Ha ha, fy flate tror ikke jeg ville testet den. Hater slike støt saker. He he jeg kom foresten på at han for noen månder siden kjøpte seg en elektrisk fluesmekker. Han fortalte at når han slo fluene så hang de igjen i smekkeren å gnistret. Det er et morsomt julegavetips til dere andre. Vet ikke hvor man kjøper slikt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg