folge Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei. Maskinen til min bror vil ikke starte etter strømbrudd. Bios oppstarten eller hva det heter går helt fint, men når Windows skal starte blir skjermen bare svart. Det er litt lys i skjermen, men det er ingenting som skjer. Dette skjedde tidligere en gang når strømmen gikk. Da reinstallerte jeg Windows slik at alt ble bra. Men det kan da ikke være nødvendig hvergang strømmen går? Noen ideer?? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tja, har du prøvd å starte maskinen i sikkerhetsmodus ? Selv har jeg aldri hatt lignende problem ved strømbrudd. (Men Pc'en til faren min trenger av og til en BIOS reset etter strømbrudd, kan være verd et forsøk selv om du passerer POST, noe som hans ikke gjør da). Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
folge Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Tja, har du prøvd å starte maskinen i sikkerhetsmodus ? Selv har jeg aldri hatt lignende problem ved strømbrudd. (Men Pc'en til faren min trenger av og til en BIOS reset etter strømbrudd, kan være verd et forsøk selv om du passerer POST, noe som hans ikke gjør da). Mvh, Beej80 7514437[/snapback] Får ikke det valget. Eller jeg vet ikke hvordan man får fram det. Har reinstallert Windows nå, så nå er alt greit igjen..Rare greier Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sånn for fremtiden, så får du frem de valgene ved å trykke F8 rett før/når Windows starter. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
folge Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Sånn for fremtiden, så får du frem de valgene ved å trykke F8 rett før/når Windows starter. Mvh, Beej80 7514549[/snapback] okey.den er god...takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå