glucchip Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei, har et stort poblem som haster litt: Er på en Windows 98 maskin, og jeg skal ta backup av noen bilder og dokumenter, før ejg skal formatere og legge inn XP, men når jeg går i "min datamaskin" og dobbelt-klikker CD-brenneren, kommer det opp et vindu som sier at Enheten ikke er klar og at E:\ ikke er tilgjengelig. Det er en CD.rom som kan lese CD-er og en som brenner CD-er. den som leser funker, og jeg har prøvd å bytte IDE kabelen ogsånt. Hva skal ejg gjøre ? Takker veldig mye for svar Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har du prøvd å bruke et brenneprogram? Eller er det dette du gjør, også kommer det at den ikke er klar? Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Har du prøvd å bruke et brenneprogram? Eller er det dette du gjør, også kommer det at den ikke er klar? 7513460[/snapback] Jeg fikk det til med Nero når jeg satt ned brennehastigheten Takk for svar uansett NeXz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå