Gå til innhold

Ny halo 3 dokumentar..


Oxidia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

· There are no finished graphics in the documentary, and everything you see is a work in progress.

 

· This will be available initially only on Xbox Live Marketplace.

 

· The first version of the Vidoc, US English, will be live at 2am, PST.

 

· The rest of the localized language versions will be parceled out afterwards, hopefully within 24 hours. Please be patient.

 

· We will make another, non-marketplace version available relatively soon.

 

· It runs for seven minutes.

 

· Standard definition and high definition variants will be available

 

-Bungie.net

Lenke til kommentar
Til grafikkhorene som ble skuffa:

La dere i det hele tatt merke til at det står "pre_alphabuild"?

7543766[/snapback]

 

Jeg la også merke til hvor bra Gears så ut første gang det ble vist, årevis før det kom ut. Var vel omtrent på samme stadiet det også da.

7543781[/snapback]

Ja du har helt rett, begynn å døm spillet nå. Gamespot kommer sikkert med anmeldelse i mårra tror du ikke?

Lenke til kommentar
Til grafikkhorene som ble skuffa:

La dere i det hele tatt merke til at det står "pre_alphabuild"?

7543766[/snapback]

 

Jeg la også merke til hvor bra Gears så ut første gang det ble vist, årevis før det kom ut. Var vel omtrent på samme stadiet det også da.

7543781[/snapback]

Ja du har helt rett, begynn å døm spillet nå. Gamespot kommer sikkert med anmeldelse i mårra tror du ikke?

7543896[/snapback]

 

Bare påpeker at det er ikke alltid spillene ender opp med å se så mye bedre ut. Som regel ender de opp med å se omtrent like bra eller dårligere faktisk enn da de ble vist frem første gangen.

Lenke til kommentar
Til grafikkhorene som ble skuffa:

La dere i det hele tatt merke til at det står "pre_alphabuild"?

7543766[/snapback]

 

Jeg la også merke til hvor bra Gears så ut første gang det ble vist, årevis før det kom ut. Var vel omtrent på samme stadiet det også da.

7543781[/snapback]

Ja du har helt rett, begynn å døm spillet nå. Gamespot kommer sikkert med anmeldelse i mårra tror du ikke?

7543896[/snapback]

 

Bare påpeker at det er ikke alltid spillene ender opp med å se så mye bedre ut. Som regel ender de opp med å se omtrent like bra eller dårligere faktisk enn da de ble vist frem første gangen.

7543977[/snapback]

Er ganske sjelden at utviklere faktisk viser fram noe som er før alpha build. Ganske dristig av Bungie igrunn, for det er mange, slike som deg som ikke skjønner hvor tidlig i utviklingen spillet er da.

Lenke til kommentar

Likte mini-dokumentaren jeg :D (Skal litt til for at jeg misliker noe som handler om halo tror jeg :!: ...)

 

Det at de gir brutsene en SOLID overhaling er jo helt nødvendig, siden den blir hovedfienden i halo 3 og de helt ærlig var ganske kjedelige i halo 2 etter at man hade spilt noen levels mot dem. godt å se at de adresserer dette problemet så tidlig.

Lenke til kommentar
Til grafikkhorene som ble skuffa:

La dere i det hele tatt merke til at det står "pre_alphabuild"?

7543766[/snapback]

Jeg synes den tekniske delen av grafikken så ypperlig ut, men designen på saker og tinger håper jeg forandres, noe som er ytterst trolig.

De nye armorene deres så mer ut som noe regnbuebarna kunne ha sydd i hop. :hrm:

Likte heller ikke Halo 2 shotgun med blått lys istedet for grønt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...