Gå til innhold

Ny bærbar til under 6k?

C00kie4fuN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som noen feilprising. Typisk markedsføringstriks, ta alt det folk har hørt om og skaff høye tall på det, kvalitet uviktig. Alle de viktige spesifikasjonene som færre vet om, men som betyr mest, der kutter vi penger. Type 1gb ram, sier ingenting om latency eller hastighet. Grafikkortet tror jeg ikke er mye å bruke, og celeron cpu. Det er der de har kuttet pengene.

Hva er det han skal bruke den til? Det ser ut som en grei pc, som sikkert kan brukes til internet og film.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som noen feilprising. Typisk markedsføringstriks, ta alt det folk har hørt om og skaff høye tall på det, kvalitet uviktig. Alle de viktige spesifikasjonene som færre vet om, men som betyr mest, der kutter vi penger. Type 1gb ram, sier ingenting om latency eller hastighet. Grafikkortet tror jeg ikke er mye å bruke, og celeron cpu. Det er der de har kuttet pengene.

Hva er det han skal bruke den til? Det ser ut som en grei pc, som sikkert kan brukes til internet og film.

7513255[/snapback]

Ja, jeg syntes også det virket som et markedsføringstriks. Kan godt over gjennomsnittet når det gjelder pcer. Men bærbar. der stiller jeg blankt :p Men den virker ok.

Han har stasjonær, og bærbaren skal brukes til lekser, surfing, film og sånt

Lenke til kommentar

7513255[/snapback]

Ja, jeg syntes også det virket som et markedsføringstriks. Kan godt over gjennomsnittet når det gjelder pcer. Men bærbar. der stiller jeg blankt :p Men den virker ok.

Han har stasjonær, og bærbaren skal brukes til lekser, surfing, film og sånt

7513292[/snapback]

Er akkuratt i samme situsjon. Og en snart 7 år gammel thinkpad t20 med 700mhz p3 512mb ram og 40gb hdd holder langt til det. Den klarer til og med å kjøre dreamweaver i greie hastigheter :D

Den klarer å starte, men en bug i grafikkortet gjør at den ikke kan kjøre det i lenger tid. Samme situasjon i cz og bf1942. Får full framerate i fem minutter, og så stopper pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...