xanonymx Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg tenkte å installere FREE Keylogger v.1.1 på min maskin, men jeg har nod32 antivirus. Problemet er at nod hindrer installeringen av programmet. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis du deaktiverer NOD32 mens du installerer programmet, for så å aktivere NOD32 igjen, får du ikke da valg om hva du vil gjøre (hvis NOD32 faktisk oppdager keyloggeren etter at den er installert)? Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg tenkte å installere FREE Keylogger v.1.1 på min maskin, men jeg har nod32 antivirus. Problemet er at nod hindrer installeringen av programmet. Noen som har noen tips? 7513198[/snapback] Mener å huske at NOD32 har muligheten for å ekskludere scanning av programmer/filer/mapper. En stund siden jeg har brukt det, men sjekk under innstillingene om det finnes noe slik. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 "FREE Keylogger" høres ut som verdens dårligste (beste?) metode å stjele andre sine passord på Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det er jo positivt og høre at NOD32 fungere mot keyloggere da. Vanligvis gjør folk alt de kan for og ikke få keyloggere, så hva er grunne til at du vil installere det frivillig? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg slo av Nod32, men jeg fikk en feilmelding ved installeringen nå også. Jeg har prøvd å google litt, men uten hell. Sikkert en god del andre som er bedre å google enn meg. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 det står at den prøver å rename en fil, så jeg TROR at den kayloggern bare er virus..?? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg fant linken her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=586760&st=60 Jeg tror egentlig ikke det er virus, men at maskinen prøver å beskytte seg p.g.a. det normalt ikke skal være slik i fil i system32 mappen. Så jeg håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå