labro Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Får ikke formatert er gammel PC med Win 2000, den svarer at jeg må lukke alle vinduer/programmer enda alt er lukket (tror jeg da) Er det noen som har råd til hva jeg ikke har lukket eller evt. andre programmer ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Tror du bør forklare dette fra begynnelsen jeg... Først av alt håper jeg du ikke prøver å formatere systemdisken din fra INNE i windows, for da er det ikke så merkelig at du sliter ... Det blir litt samme som å sitte på samme grenen som du prøver å sage av, eller å prøve å flyge ved at man lugger seg selv i håret ~_^ Gi oss litt mer detaljer du. -Stigma Endret 16. desember 2006 av Stigma Lenke til kommentar
labro Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Har slitt med en gammel treig PC med Win 2000 som jeg tenkte 0'e å legge inn Win 2000 på nytt. Jeg hadde håpet at Win 2000 cd'n kjørte over alt men det skjer ikke. Det legger seg en kopi på valg i oppstartsmenyen og de gamle versjonene blir liggende. Opprinnelig har det vært Win 98 som jeg heller ikke har fåt slettet. Hadde planer om å formatere og legge inn Win 2000 på nytt. I tillegg har jeg virus som jeg vil bli av med. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Ved reboot eller oppstart går du inn i BIOS(ved å trykke på DELETE-knappen), og velger CD/DVD som FIRST BOOT på en av menyene der. Legg CD med OS i CD/DVD-spiller/brenner.SAVE and EXIT. Når PC starter opp igjen, rett etter POST, kommer en melding på skjermen;TRYKK EN TAST FOR Å STARTE FRA CD, som du da gjør! Prøv dette.... Endret 16. desember 2006 av Jovi60 Lenke til kommentar
RoKo2001 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Husk for all del å legge installasjonen som en erstatning for det operativsystemet du har. Ellers får du jo bare enda et nytt valg i oppstarten... ;-) Endret 16. desember 2006 av RoKo2001 Lenke til kommentar
labro Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Det hjalp det ja, takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå