Gå til innhold

Får ikke formatert

labro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du bør forklare dette fra begynnelsen jeg...

Først av alt håper jeg du ikke prøver å formatere systemdisken din fra INNE i windows, for da er det ikke så merkelig at du sliter ... Det blir litt samme som å sitte på samme grenen som du prøver å sage av, eller å prøve å flyge ved at man lugger seg selv i håret ~_^

Gi oss litt mer detaljer du.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Har slitt med en gammel treig PC med Win 2000 som jeg tenkte 0'e å legge inn Win 2000 på nytt. Jeg hadde håpet at Win 2000 cd'n kjørte over alt men det skjer ikke. Det legger seg en kopi på valg i oppstartsmenyen og de gamle versjonene blir liggende. Opprinnelig har det vært Win 98 som jeg heller ikke har fåt slettet.

Hadde planer om å formatere og legge inn Win 2000 på nytt. I tillegg har jeg virus som jeg vil bli av med. :hmm:

Lenke til kommentar

Ved reboot eller oppstart går du inn i BIOS(ved å trykke på DELETE-knappen), og velger CD/DVD som FIRST BOOT på en av menyene der. Legg CD med OS i CD/DVD-spiller/brenner.SAVE and EXIT. Når PC starter opp igjen, rett etter POST, kommer en melding på skjermen;TRYKK EN TAST FOR Å STARTE FRA CD, som du da gjør! Prøv dette....

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...