dot_ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 BOB DYLAN OSLO SPEKTRUM Sonja Heniesplass 2, OSLO, NORGE, 0185 fre, 30.03.07 kl.19:30 Fikk du tak i billetter? Havnet selv på rad 16, som jeg vil anta er et rimelig godt utfall. Da ser jeg frem til å besøke Spektrum for første gang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg har billett, ja! Se Dylan er en av de store tingene jeg må få gjort i løpet av livet mitt. Dette blir stort, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Ja, jeg tenker ganske så likt. Det er aldri sikker det blir så mange flere sjanser. Varmer opp med Modern Times. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 De får krysse fingrane og håpe at det blir betre enn på Roskilde. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Får se om jeg klarer å overtale faren min til at vi kan gå sammen. Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kjøpte billetter idag, gleder meg! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har så sykt lyst til å gå på Bod Dylan, men jeg har ikke hørt så mye på han... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Han er ikke noe spesielt live =/ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Billetter er bestilt. Passer perfekt, da jeg kombinerer denne konserten med en tur til en kamerat på Østlandet, og vi drar sammen på konserten. Gleder meg enormt, en Dylan-konsert vil være et stort høydepunkt - nesten uansett hvordan kvaliteten på konserten er. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Han er ikke noe spesielt live =/ 7516407[/snapback] Tror jeg nok de fleste driter en lang kabel i. Det er nok bare for å kunne si at man har sett Bob Dylan. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Han er ikke noe spesielt live =/ 7516407[/snapback] Tror jeg nok de fleste driter en lang kabel i. Det er nok bare for å kunne si at man har sett Bob Dylan. 7517128[/snapback] Joa, første gang jeg så han så hadde jeg en slik innstilling. "Jeg har sett legenden".. Men det er virkelig ikke verdt det (i allefall for de som reiser langt vekk i fra), men til dere som skal. Jeg skal krysse fingrene for at han presterer vokalmessig. Jeg har sett han to ganger og den biten har vært svært dårlig. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det kommel vel også ann på hva slags forhold du har til hans musikk? Hvis han har laget bra musikk før og gjør det enda vil hans presentasjon og nærvær være nok. Vi skal vel ikke være idol dommere? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det kommel vel også ann på hva slags forhold du har til hans musikk? Hvis han har laget bra musikk før og gjør det enda vil hans presentasjon og nærvær være nok. Vi skal vel ikke være idol dommere? 7518012[/snapback] Hehe. Har sett han to ganger. Det bør vel egentlig si sitt^^ Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Eg hadde billetter på 003V ! Satt klar fra 0800 Men selvfølgelig fucket nettbanken seg. Doh. Så fikk billetter på akkurat samme plass som når eg var å så Metallica i 2003. @ 211E. Men dette blir herlig. Fikk ikke sett Dylan i Bergen når han var her, men familien så ham. Hva synes dere om fotball > Bob Dylan? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Uff. Så han på Roskilde i år og må si at det var årets skuffelse. Han sto gjemt bak et keyboard som man ikke hørte engang. Lite sjarm, altfor rutinert ("her er showet mitt, take it or leave it"). Digger alle 60-tallsplatene hans, så hadde vel en viss oversikt over hva jeg kunne forvente meg. Han er en legende likevel. Greit å ha sett. Endret 17. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Uff. Så han på Roskilde i år og må si at det var årets skuffelse. Han sto gjemt bak et keyboard som man ikke hørte engang. Lite sjarm, altfor rutinert ("her er showet mitt, take it or leave it"). Digger alle 60-tallsplatene hans, så hadde vel en viss oversikt over hva jeg kunne forvente meg. Han er en legende likevel. Greit å ha sett. 7518899[/snapback] Men det er jo "her er showet mitt, take it or leave it" som er Bob Dylan. Han har aldri "bøyet seg" etter hva publikum krever. Han bare lager musikk slik han føler for å gjøre det. Alle Dylan fansene freaket jo helt ut da han brukte elektriske gitarer i enkelte sanger og kalte han for sell out. Men han er jo det motsatte. Han lager fantastisk god musikk slik han føler for det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Fikk ikke tak i billetter. Var inne på siden flere dager i forveien, før de begynte å selge billetter. Da jeg først så at de var lagt ut for salg, var det ikke flere ledige.. Lenke til kommentar
vasp Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Skal heldigvis dit. Så forhåpentligvis har ikke Skurupu rotet bort billetten min Folk må ikke forvente seg noe i nærheten av 60-70talls Dylan. Han har alltid forandret musikken sin hurtig, rett og slett fordi han har mentalt forandret seg hurtig. Blir en bra konsert for alle som likte den nye plata. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er ganske irritert på faren min nå. Han ville vente til nærmere januar, og vi skulle ringe nå - utsolgt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ser at noen ikke var fornøyd med årets konsert på Roskilde. Selv kan jeg ikke uttale meg da jeg ikke var der, men det var vel i 2001 jeg så en konsert med mannen på samme festival. Det var absolutt ingen dårlig konsert og det svingte meget bra. Absolutt en av mine 5 på topp det året. Men mannen har jo blitt noen år eldre siden den tid og det kan nok utvilsomt ha satt sine spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå