Singularitet Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Når 939 var ganske så nytt kjøpte jeg meg et slikt system, men nå er det jo slutt på den sokkelen. Planen nå er å gå for LGA 775, men hvor lenge kan jeg regne med at det blir i produksjon? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det er vel egnentlig ikke godt å si, selv om den platformen har vart en god stund nå! Tror mye vil falle på hvor bra AMD's neste arkitektur, K8L vil gjøre det. Slår den "Conroe" serien til Intel, tror jeg nok de vil prøve på noe nytt, kanskje ny sokkel, hvem vet? hva 939 angår er grunnen til at den blir kassert at den manglet DDR2 støtte, selv om minnebåndbredde aldri har vært et problem for AMD... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sokkelen varer nok lenge, men hvist du kjøper en core2duo nå og kjøper ny prosessore om 2 år til, så må du sikkert ut med nytt hk, selv om det er samme sokkel, men du må ha nytt chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå