Tordenflesk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er fortsatt h264-encoderen som brukes, men istedenfor Apple sin renderer er det Directshow som brukes. Det er heller ingen teori, det funker. Når jeg laster ned trailere fra apple.com spør den meg om jeg vil endre endelse for å forbedre ytelsen, og det gjør den da sannelig også. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg bruker Ace Maga codec pack og har ingen problemer med den,syns VLC er et bra program til å kjøre video-snutter. Men skal du se film fra pc'en bruker jeg heller Power DVD mye bedre kvalitet på bilde,dette legger du xtra merke til hvis du ser filmen på tv'en. minuset med Power DVD og andre sånne program er at de bruker mye ressurser og lang tid å starte opp,noe VLC er ganske grei på. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tviler på at CCCP "tar over" for codecene som er INNEBYGD i VLC. 7521142[/snapback] Riktig, VLC driter i hva slags codecer du har på PCen din.. Faktisk, så sjekker den det ikke engang.. Hvis du vil spille av et format som VLC ikke støtter, og har codecen installert, så går det rett og slett ikke... det mange ikke tenker på er at VLC ikke takler AC3 skikkelig. det gjør CCCP pakken AC3, DTS og hva som helst fungerer helt glimrende i VLC (Eneste jeg har støtt borti som ikke fungerer er WMA PRO eller noe... (WMVHD filmer)) 7521298[/snapback] kan du forklare hvorfor VLC hakker på min pc uten CCCP? dette da på Canal HD+ opptak, men med CCCP hakker den ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå