tvilling81 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei, Har en k800i bond edition, men får ikke opp batteri dekselet. Uansett hva jeg prøver, slik boken sier osv. sitter den bom fast. Er det noen andre som har problemer med det på k800i velvet black/silver ? Eventuelt hva gjør dere for å få den opp? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dette står forklart i bruksanvisningen. Det kan lønne seg å se på tegningen, figurene trykker som regel akkurat der det er best å trykke. Om du setter tommelen mitt på lokket, ca midt i mellom Sony Ericsson og kameratasten og trykker mot fast-porten (porten til handsfree, lader osv) går telefonen elegant opp. Lenke til kommentar
k15 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hadde samme problemet. Fant løsningen på et annet forum. Bruk hansker så går det. Jeg brukte skin-hansker og batteri-dekslet kom av. Lykke til. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jeg brukte skin-hansker og batteri-dekslet kom av.Faktisk?! Jeg åpner mine og andre K800i flere ganger i uka (jobber i butikk) og har aldri hatt noe problem. Det kan virke som om den sitter hardt, men da gjør du det feil. Mobiler som W300i og W810i kan derimot være veldig vanskelige å åpne (null negler). Om du gjør som på bildet glir den elegant opp. Endret 17. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg brukte skin-hansker og batteri-dekslet kom av.Faktisk?! Jeg åpner mine og andre K800i flere ganger i uka (jobber i butikk) og har aldri hatt noe problem. Det kan virke som om den sitter hardt, men da gjør du det feil. Mobiler som W300i og W810i kan derimot være veldig vanskelige å åpne (null negler). Om du gjør som på bildet glir den elegant opp. 7519687[/snapback] takk for alle svar Men jeg gjør det etter boken og alt men sitter bom fast. Var på elkjop og snakket med dem, og hun på tele hadde hatt problemr med k800i og w810 at batteri dekselet er vrien å få opp. Men en på service der prøvde, måtte ha negler, for han fikk den opp. men måtte bruke neglen på kanten over mobil opp der mot kameret, lirket negelen under der og dro ned. Da kom det!! litt for galt at det er slik at en må ha negler og må bruke all slags triks og knep for å få opp Lenke til kommentar
cosw Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Er det mulig å ta av front deksjelet på k800i ? har fått et lite støvkorn på skjermen Endret 17. desember 2006 av cosw Lenke til kommentar
cosw Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 bump!! noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kjøp deg sånn småverktøy på clasohlson. -Først så tar du av batteridekselet. -Ta ut batteriet. -Under batteriet er det noen skruer du må skru opp.Det tar av kamerabiten på mobilen. -Nå må du være veldig forsiktig fordi høytaleren eller den du snakker med i samtaler kan gå i stykker eller bli ødelagt. - Etter du har tatt av kamerabiten skrur du opp etter det. -Så dreger du forsiktig av frondekselet. Men vær veldig forsiktig Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Faktisk?! Jeg åpner mine og andre K800i flere ganger i uka (jobber i butikk) og har aldri hatt noe problem. 7519687[/snapback] Da tror jeg du har hatt griseflaks ja... Jeg måtte bruke et lite skrujern for å få tatt av drittn... Prøvde hansker og hele pakka jeg også, men det satt som fjell. Så tror du kan se frem til dagen kommer til deg også ja, for den kommer høyst sannsynlig... Da tenker jeg ansiktet blir seende bortimot slik ut, når kunden står å tripper med neglene på disken...: Endret 1. januar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
cosw Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Får se om jeg tør å gjøre det takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå