Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) http://bildr.no/view/11925 Endret 16. desember 2006 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke helt heldig med fokus, syns jeg. Øyet er delvis defokusert, og jeg tror det er uheldig. Det første jeg tenkte da bildet begynte å dukke opp på skjermen (gradvis fra toppen) var at det var en grell bokeh - litt som sigma 70-300 når du er uheldig med bakgrunnen - men jeg tror ikke det er objektivets feil denne gangen. Fuglens fjær er bygd opp på en sånn måte at defokuseringen blir stressende, ikke behagelig. Den kraftige skyggen i venstre hjørne er heller ikke heldig. Kort sagt - ikke helt vellykket i mine øyne. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ganske spennende bilde,var litt vanskelig å se hva det egentlig var.Viss du ikke hadde gått så nerme øyet kunne det blitt et fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå