EinarEriksen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tar du mye mobilbilder, er det kanskje en idé med et mer oversiktlig bildegalleri for Series 60. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 System: Symbian 1st, 2nd og 3rd Edition, UIQ Her var det ikke mange feil, men ingen riktige Skal vel være Series 60 1st, 2nd og 3rd Edition, ikke Symbian. Og UIQ? Enten UIQ 2.x eller UIQ3/UIQ 3.0 Uansett, fin test. Virket som et bra program. Men har ikke de fleste Symbian telefonene en ordentlig bildefremviser på mobiltelefonene i dag? På min P990i kan jeg iallefall ha lysbildefremvisning med mange rare overganger og visning på ekstern skjerm, så jeg regnet med at mange av de nyere S60 telefonene kunne det også Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har Resco Photo Viewer samme tidslinjen som du finner på K800i? Denne funksjonen er nemlig genial når det kommer til å finne et bilde tatt på den ferien for tre uker siden om du tar en del bilder... Lenke til kommentar
dankje Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ingen programmer på mobiltelefonen overgår Nokia Lifeblog, hvor du kopierer bilder / videoer / sms og mms over til PC-en og får de organisert i kalenderform. Nokia Lifeblog Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nokia Lifeblog kan da overhode ikke regnes med. Det er et program som ikke gjør særlig for mobiltelefonen. Det er først når bildene er på PC-en, at det er nyttig. Og her er det vel ikke snakk om at PC er det samme som mobiltelefon! Det er mobilprogrammer, ikke PC-programmer Lenke til kommentar
frowen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Noen som vet om programmet overstyrer det galleriet som er der? For gidder ikke gå inn på Mine Egne og åone programmet på min N80 hver gang jeg skal se bilder. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Noen som vet om programmet overstyrer det galleriet som er der? For gidder ikke gå inn på Mine Egne og åone programmet på min N80 hver gang jeg skal se bilder. 7521517[/snapback] Nei, det gjør det ikke. Men hvordan pleier du å gå inn på det vanlige galleriet da? Man kan jo legge snarvei til programmet i active standby, på medietasten, på softtastene eller flytte ikonet til hovedmappen i menyen. Eneste du _ikke_ kan er vel å komme til programmet via Kamera-programmet. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Last ned: HandangoDenne linken fører til et helt annet program. edit: det gjelder faktisk begge linkene i artikkelen. Endret 17. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvordan vet man hvilke mobiler det funker på da? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 System: Symbian 1st, 2nd og 3rd Edition, UIQ Her var det ikke mange feil, men ingen riktige Skal vel være Series 60 1st, 2nd og 3rd Edition, ikke Symbian. Og UIQ? Enten UIQ 2.x eller UIQ3/UIQ 3.0 7513291[/snapback] Fikset Last ned: HandangoDenne linken fører til et helt annet program. edit: det gjelder faktisk begge linkene i artikkelen. 7525311[/snapback] ...og fikset Takk for tipsene! Har Resco Photo Viewer samme tidslinjen som du finner på K800i? Denne funksjonen er nemlig genial når det kommer til å finne et bilde tatt på den ferien for tre uker siden om du tar en del bilder... 7513409[/snapback] Bildene lagres med dato, og du kan få filnavnene i listevisning. Men det er nok det nærmeste du kommer. Hvordan vet man hvilke mobiler det funker på da? 7525345[/snapback] Kompatibilitetslister finner du hos Handango (bare å følge en av linkene i artikkelen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg