Gå til innhold

Anbefaling til PS2 spill!


Shifty

Anbefalte innlegg

Riight, tenkte å kjøpe meg ett PS2 spill nå før jul, så jeg har noe å gjøre i juleferien. Er snart ferdig med Resident Evil 4, så hvis det er ETT spill jeg "absolutt må kjøpe", så speak up! Vurderer sterkt å gå til innkjøp av Kingdom Hearts 1 og 2, og/eller

Suikoden III, men vil gjerne høre noen (andre) anbefalinger! Sjanger spiller ingen rolle. Forøvrig gleder jeg meg helt sykt til Okami! Elsker grafikken, og gameplayet skal visst være helt fantastisk. Skal også begynne på Dragon Quest VIII om en stund, men trenger noe jeg kan spille i ferien.

 

Takk!

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brr, får innrømme at jeg bestillte Swap Magic og Okami import fra USA for 10 min siden. Nekt å vente to mnd!

7512725[/snapback]

 

Da har du gjort noe dumt, swapmagic SUGER!! Skulle heller fått montert en chip... Er vel ikke så kult å få det hjem, også viser det seg at det spillet ikke virker med SM... Men lykke til, så kan du heller sende meg en PM når du får problemer. Det beste hadde naturligvis vært om du sjekket dette først men...

Lenke til kommentar

Kjøp det, Spill det, Elsk det.

7512620[/snapback]

 

Denne karen her støtter eg 100%. Dette spillet endte opp som noe av det beste eg har hatt æren av å gjennomføre. Alt er bare så "på plass" i dette fantastiske eventyret. Og PS2 utfører underverker, og spillet ender opp som noe av det flotteste eg har sett. Lyd og grafikk går hånd i hånd da musikken er er for min del det beste eit spill har hatt, uavhengig av platform. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...