Coffey Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 ok... Men hva med Vista transformation pack, må man ha noe program for å kjøre den?Så på artikkelen som handler om den på dinside.no så ikke noe om at man trengte program der...Også en ting til hvis jeg installerer det og senere har lyst på det vanlig xp looken igjen, er det lett å få det tilbake til vanlig igjen?? Kan programmet ødelegge noe på datan? 8469404[/snapback] Spørrs om du kødder det til det og les hele tråden før du spørr, for alle spørsmåla dine har blitt svart! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har et lite problem. Vil fjerne trans pack for så å legge den inn igjen, men pc'en rebooter på vei inn i safemode. Noen som aner hva som kan være galt? :S Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hva er spessielt med dette skinnet egentlig? Det er jo bare en svart verktøylinje og menyer men fin var den da men hvem av disse trenger jeg på oppstarten? Alle? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er det noen som vet hvilket skin jeg kan bruke til Windowes XP x64 Edition? Vista Transformation Pack ville ikke inn på dette OSet og ga bare en feilmelding om at det kun støttet 32bit-utgavene av XP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Se litt _HER_ Lenke til kommentar
Nicko00 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvis du vil ha Vista skin kan du jo bare installere Vista. Dog er det nok ikke helt utviklet. 7520187[/snapback] Bare en idiot hadde gjort det ;D men instalerte vista tranformation pak, å da skinna bare msn-en min seg xD Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bump. Har VTP 6, men får ikke fjerna det igjen. Finner ikke noe VTP program å avinnstallere Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ingen? Har lyst til å fjerne VTP 6 slik at jeg kan oppgradere til VTP 8. Får jo bare ikke fjerna VTP 6, finner ikke selve programet under "Alle programmer". Prøvde å innstallere versjon 8 uten å fjerne den gamle først. Da, poppet det bare opp fullt av bugs. Har hørt noe om at det er et lite program som følger med de nye versjonene som lar deg fjerne og redigere funksjoner i programmet. Er dette noe som følger med i versjon 8? Sscreenshot Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Du må inn i safe mod for å fjerne det, altså trykk på F8 før windows starter og velg safe mod. Endret 2. mars 2008 av dannyboy_1992_ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ok, takk. VTP 6 har fungert bra for meg nå så langt, er det da noen grunn til å oppgradere? Er litt redd for at maskinen skal ryke. Følger med Welcome Center i versjon 8, ikke sant? Endret 2. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå