Vetlite Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det ser ut som siden er nede, . Men her er det en mulighet, dog ikke sikker på versjonsnummeret siden jeg heller ikke kommer inn på på siden. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nå har jeg lastet ned en sånn pakke med vista ikoner fra www.alexis.com eller noe. Hvor skal de filene legges? Jeg har vista transformation pack 6.0. Jeg innstalerer ikonene for å få flere ikoner+ pluss at jeg har problemer med noen av de andre. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Noen som vet....? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som vet om det finnes en startmeny helt lik Vista sin. Med samme funksjoner. OG et sidebar program som du kan laste ned gadgets til. Bruker vista transformation pack 6.0 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Prøv Desktop Sidebar. Den er gratis, og har mange flere funksjoner en Vista-sidebaren. Den er på norsk hvis du vil, i tillegg finnes det masse skins og plug-ins for flere funksjoner. Her er den: http://www.desktopsidebar.com/ Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Likte ikke noe jeg fant, dessverre. Vil ha en med alt som er der nå + noen ting til som jeg skal nevne imorgen, som jeg ikke kommer på nå Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 skal installere transformation pack, men trenger info.... Lenke til kommentar
Newbie2 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Lasta ned og funker fint, men når jeg restarta et par ganger virket den ikke lenger og måtte innstalere på nytt Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Newbie2 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Funker visst nå virker det som.. Men, en ting til! Den startknappen nede til venstre er skjært av oppe og nede Noen som hadde orket å gi meg en forklaring på hva jeg skal gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Funker visst nå virker det som.. Men, en ting til! Den startknappen nede til venstre er skjært av oppe og nede Noen som hadde orket å gi meg en forklaring på hva jeg skal gjøre for å fikse det? 8176322[/snapback] Les første og andre side av denne tråden. Lenke til kommentar
Newbie2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Klarer ikke å skjønne hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Klarer ikke å skjønne hva jeg skal gjøre.. 8178882[/snapback] Leste du de to første sidene? Tviler på det, for da hadde du kommet over denne posten. Lenke til kommentar
Newbie2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Lasta ned VistaStart nå, men hva skal jeg gjøre for å få den til å funke? Har pakka den ut, men skjer ingenting når jeg dobbeltklikker på den.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Lasta ned VistaStart nå, men hva skal jeg gjøre for å få den til å funke? Har pakka den ut, men skjer ingenting når jeg dobbeltklikker på den.. 8182439[/snapback] Er også en link i posten jeg linket til. Du skal få opp et ikon, og senere sette det på plass over start-tegnet. Lenke til kommentar
Newbie2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Får ikke opp et ikon. PC`en bare jobber litt, også skjer det ingen verdens ting :/ Prøvde å pakke ut den neste filen jeg fikk, og da kom det opp en fil som heter: DXStart.dll, men ingenting som kjenner igjen filen på maskinen... Edit: Nå fikk jeg opp et ikon ja, men får bare opp feilmelding hver gang det kommer. Edit2: Og der klarte jeg å fikse det og Men får den ikke til å sitte nøyaktig, og det virker som om den går under/bak oppgavelinjen hele tiden :S Endret 18. mars 2007 av Newbie2 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Edit: Nå fikk jeg opp et ikon ja, men får bare opp feilmelding hver gang det kommer. 8182583[/snapback] Du kunne vel ikke tenke deg å fortelle hva denne feilmeldingen sier? Lenke til kommentar
Newbie2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Som sagt får jeg ikke feilmeldingen lengre, men får liksom ikke startknappen til å "sitte rett", om du skjønner? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Som sagt får jeg ikke feilmeldingen lengre, men får liksom ikke startknappen til å "sitte rett", om du skjønner? 8182770[/snapback] Har du låst plasseringen? Lenke til kommentar
Newbie2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Nei! Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Høreklikk på den og quit.. Så starter du VistaStart på ny.. Da skal den komme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå