Gå til innhold

Beste Vista skin til XP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det.

Eller, Vista selv :p

 

Selv kjører jeg ikke VTP, da jeg ikke var helt fornøyd, samt jeg vil at overgangen til Vista skal merkes godt ;)

7871547[/snapback]

Åjodu.

 

Du kommer til å merke større forskjell med VTP installert, enn rett fra XP til Vista.

 

Du går fra høytytende, problemfritt og meget fint designmessig XP, til Vista med driverproblemer, programvare-problemer og lav brukermessig tilgjengelighet. Det merkes veldig godt.

 

:innocent:

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Tror ikke det.

Eller, Vista selv :p

 

Selv kjører jeg ikke VTP, da jeg ikke var helt fornøyd, samt jeg vil at overgangen til Vista skal merkes godt ;)

7871547[/snapback]

Åjodu.

 

Du kommer til å merke større forskjell med VTP installert, enn rett fra XP til Vista.

 

Du går fra høytytende, problemfritt og meget fint designmessig XP, til Vista med driverproblemer, programvare-problemer og lav brukermessig tilgjengelighet. Det merkes veldig godt.

 

:innocent:

7871593[/snapback]

 

Jeg er helt enig tissedam :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk en helt utrolig dårlig hastighet jeg også. Søkte isteden på Google og fant en annen site for download, da tok det knappe 3 minutter.

 

Virker veldig bra og gjennomført dette, eneste jeg har merket er at Firefox vinduet hopper opp og ned som faen, men det er ikke noe problem siden jeg bare lette etter en unskyldning for å gå over til Opera alikevell!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...