Gå til innhold

Beste Vista skin til XP?


Anbefalte innlegg

Hei!

Er ute etter det beste skinet man kan få til XP som ligner på Windows Vista.

Noen som har noen?

Også, hva er WindowBlinds XP? Har sett det på DA, men skjønner ikke hva det er, betyr det skins til xp eller noe?

 

Er dette et skin til XP?

 

Takk :D

 

Edit: Har googla det, men hvet ikke hva jeg skal tru eller ta :(

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WindowsBlinds er et program som gjør at du kan legge til mengder skins i Win XP, fungerer veldig bra og anbefales om du ønsker forandring :)

 

Jeg har lenge leta etter det beste Vista-skinnet sjøl og komme over noen jeg er fornøyd med, et av de jeg synes ser best ut er Royale Vista (ellerno), har kun sett et screenshot av det, får alltid en feilmld. under instalasjon.

 

Det er mange skins her:

http://wincustomize.com/Index.aspx

 

Og ja det du har finne der er et skin til WB, så meget bra ut, takk for link :thumbup:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

WindowsBlinds anbefales ikke. Dette er et program som ligger og kjører ssamtidig med UXtheme filen til windows som styrer det med skins.

 

Jeg vil anbefale Vista Transformation Pack 4.0

jeg har brukt denne selv før og nr bruker flere av vennene mine den og har ikke gjort pc'ene noe tregere eller ustabil.

 

Hvis du har flere spm så kan du jo stikke innom deskmod tråden vår. Ligger link i signaturen hvis du ikke finner den i Windows kategorien.

Lenke til kommentar
Hva bør jeg svare her?

 

post-95375-1166355986_thumb.jpg

7520129[/snapback]

 

Det lurte jeg og på først, så jeg bare gikk for det øverste, men så viste det seg at det ikke virket etter restart, så da måtte jeg kjøre greia på nytt igjen, og da tror jeg (mener det var det jeg gjorde) jeg valgte den andre, og da funket det som bare f...

 

Det ser altså vakkert ut :love:

Lenke til kommentar
Edit: Fikk du det til kezoom?

7520701[/snapback]

 

Oh Yeah :dribble:Tusen takk for hjelpen thomas ll ;)

 

Jeg har ikke gjennomsktig start meny.. :hmm:

7522379[/snapback]

Google TransMenu, og du finner en liten .exe-fil som du legger i oppstartsmappen din. Den gjør at start-linjen blir halvtransparent, slik at du kan skimte bakgrunnen og vinduene som ligger under :cool: Bruker den selv BTW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...