EspenFe Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 HeiHei. husker ikke hvor denne skulle under så jeg bare satt den her irriterer meg over ei jente som alltid slår meg i minesveiper. Så finnes det cheat for dette her? Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Cheating er uetisk! Øv deg heller i singelplayer Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) haha noob. nei det finnes ikke cheat til dette. Og å jukse i spill mot andre mennesker og hevde du har skills er for tapere:) Edit: Btw, ikke bump før det har gått 24 timer. 13 minutter er nesten 24 timer, men ikke helt. Endret 16. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 13 minutter er nesten 24 timer, men ikke helt. Godt på vei, da. Trådstarter: Jasså, jukse i minesveiper altså? Kanskje du heller burde lese litt om spillet og prøve å forstå hva tallene betyr..? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Eller så kan folk bare svare på spørsmålet hans og slutte kalle han for en taper siden han vil jukse i et spill som minesveiper. Herregud, det er minesveiper vi snakker om. Jævla nerd. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 HeiHei. husker ikke hvor denne skulle under så jeg bare satt den her irriterer meg over ei jente som alltid slår meg i minesveiper. Så finnes det cheat for dette her? 7512288[/snapback] Taper du mot ei jente? Herregud du suger altså Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Eller så kan folk bare svare på spørsmålet hans og slutte kalle han for en taper siden han vil jukse i et spill som minesveiper. Herregud, det er minesveiper vi snakker om. Jævla nerd. 7512723[/snapback] knis dessuten svarte jeg på spørsmålet hans (i motsetning til deg). du er forresten like mye nerd som meg, bare +1 (det er 1 mer enn like mye nerd, men det vet du jo, du som er 1 mer nerd enn meg) Endret 16. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Taper du mot ei jente? Herregud du suger altså 7512735[/snapback] Nå har jo kvinner/jenter flere "bindinger" mellom høyre og venstre hjernehalvdel og derfor bedre logiske evner. På den annen side så har den mannlige hjerne bedre utviklet matematiske og 3d-evner så det burde jevne seg ut... Tror minesveiper derfor går mer på individuelle forskjeller enn på kjønn Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Eller så kan folk bare svare på spørsmålet hans og slutte kalle han for en taper siden han vil jukse i et spill som minesveiper. Herregud, det er minesveiper vi snakker om. Jævla nerd. 7512723[/snapback] knis dessuten svarte jeg på spørsmålet hans (i motsetning til deg). du er forresten like mye nerd som meg, bare +1 (det er 1 mer enn like mye nerd, men det vet du jo, du som er 1 mer nerd enn meg) 7512739[/snapback] Jeg har da sett en del innlegg fra deg før og du er helt klart en skikkelig nerd. Bare innlegget du posta nå viser jo helt klart at du er det. Men dette gidder jeg ikke å diskutere, for det sier seg selv. Nå skal jeg uansett legge meg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg har da sett en del innlegg fra deg før og du er helt klart en skikkelig nerd. Feil forum. Det er omtrent bare nerder her. Now, scram. Endret 16. desember 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Nei dæven skal dette bli en diskusjon om hvem som er mest nerd? Jeg lover dere jeg er mer nerd enn dere alle Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Eller så kan folk bare svare på spørsmålet hans og slutte kalle han for en taper siden han vil jukse i et spill som minesveiper. Herregud, det er minesveiper vi snakker om. Jævla nerd. 7512723[/snapback] knis dessuten svarte jeg på spørsmålet hans (i motsetning til deg). du er forresten like mye nerd som meg, bare +1 (det er 1 mer enn like mye nerd, men det vet du jo, du som er 1 mer nerd enn meg) 7512739[/snapback] Jeg har da sett en del innlegg fra deg før og du er helt klart en skikkelig nerd. Bare innlegget du posta nå viser jo helt klart at du er det. Men dette gidder jeg ikke å diskutere, for det sier seg selv. Nå skal jeg uansett legge meg. 7512764[/snapback] Hvis du ikke vil være nerd så burde du være veldig glad! Du er jo bare +1 mer nerd enn meg, dvs du er nesten så lite nerd som du kan få blitt (1 unna å være konge-ikkenerd)! Endret 16. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Taper du mot ei jente? Herregud du suger altså 7512735[/snapback] Nå har jo kvinner/jenter flere "bindinger" mellom høyre og venstre hjernehalvdel og derfor bedre logiske evner. På den annen side så har den mannlige hjerne bedre utviklet matematiske og 3d-evner så det burde jevne seg ut... Tror minesveiper derfor går mer på individuelle forskjeller enn på kjønn 7512746[/snapback] Say what? Med mine erfaringer så tror jeg ikke noe på den. ^^ Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Med bindinger mener nok L4r5 her bind, nærmere bestemt always ultra. For øvrig medfører det riktighet at kvinner er mye dummere enn menn. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Super feilpost! Til og med i HELT feil del av forumet. slettes Enkelte ganger hater jeg tabbed browsing ... Endret 16. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Den passa bra inn T-Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå