Gå til innhold

Cheat i minesveiper MSN messenger live?

EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller så kan folk bare svare på spørsmålet hans og slutte kalle han for en taper siden han vil jukse i et spill som minesveiper. Herregud, det er minesveiper vi snakker om. Jævla nerd.

7512723[/snapback]

knis

dessuten svarte jeg på spørsmålet hans (i motsetning til deg).

du er forresten like mye nerd som meg, bare +1 (det er 1 mer enn like mye nerd, men det vet du jo, du som er 1 mer nerd enn meg)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Taper du mot ei jente? Herregud du suger altså :ermm:

7512735[/snapback]

Nå har jo kvinner/jenter flere "bindinger" mellom høyre og venstre hjernehalvdel og derfor bedre logiske evner. På den annen side så har den mannlige hjerne bedre utviklet matematiske og 3d-evner så det burde jevne seg ut... Tror minesveiper derfor går mer på individuelle forskjeller enn på kjønn

Lenke til kommentar
Eller så kan folk bare svare på spørsmålet hans og slutte kalle han for en taper siden han vil jukse i et spill som minesveiper. Herregud, det er minesveiper vi snakker om. Jævla nerd.

7512723[/snapback]

knis

du er forresten like mye nerd som meg, bare +1 (det er 1 mer enn like mye nerd, men det vet du jo, du som er 1 mer nerd enn meg)

7512739[/snapback]

Jeg har da sett en del innlegg fra deg før og du er helt klart en skikkelig nerd.

Bare innlegget du posta nå viser jo helt klart at du er det.

Men dette gidder jeg ikke å diskutere, for det sier seg selv. Nå skal jeg uansett legge meg.

Lenke til kommentar

7512723[/snapback]

knis

7512739[/snapback]

Jeg har da sett en del innlegg fra deg før og du er helt klart en skikkelig nerd.

Bare innlegget du posta nå viser jo helt klart at du er det.

Men dette gidder jeg ikke å diskutere, for det sier seg selv. Nå skal jeg uansett legge meg.

7512764[/snapback]

Hvis du ikke vil være nerd så burde du være veldig glad! Du er jo bare +1 mer nerd enn meg, dvs du er nesten så lite nerd som du kan få blitt (1 unna å være konge-ikkenerd)!

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Taper du mot ei jente? Herregud du suger altså :ermm:

7512735[/snapback]

Nå har jo kvinner/jenter flere "bindinger" mellom høyre og venstre hjernehalvdel og derfor bedre logiske evner. På den annen side så har den mannlige hjerne bedre utviklet matematiske og 3d-evner så det burde jevne seg ut... Tror minesveiper derfor går mer på individuelle forskjeller enn på kjønn

7512746[/snapback]

Say what? Med mine erfaringer så tror jeg ikke noe på den. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...