fabio Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har litt problemer med Kaaza (eller linjen), jeg har nettopp oppgradert kabel modem linje min til 768 kbit/s men samlet nedlastingshastighet er sjelden mer en 30Kb/s men det er det samme jeg hadde 384 kbit/s linje. Et annet problem er at når jeg legger Kaaza ned i system-trayet og lar det stå der så faller hastigheten på nedlastingene drastisk (uten at jeg bruker internett) Og så lurte jeg på om noen har bra erfaringer med såkalte download-accelerators ? Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det hjelp fint lite om du har verdens brieste bredbånd på feks. Kazaa. Hastigheten du få når du laster ned er avhengig av koss Internettforbindelse han i andre enden har. Hvis han du laster ned fra har 56 Modem så får du ikke mere enn 5-7 Kb/s uansett. Download Accelerator virke som å være et greit program for nedlastinger. Du får tak i Pro eller + versjonen og bla. via Kazaa. Har brukt det i snart 3 år og den største fordelen etter mitt syn er at du kan gjenoppta nedlastinga senere hvis ting skjærer seg underveis. Hilsen O.I. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Bruk heller DirectConnect ( http://www.neo-modus.com )eller DC++ (bedre, http://dcplusplus.sourceforge.net ). DC systemet funker MYE bedre enn kazaa, og du kan se igjennom alle filene til en bruker om du vil. D kan virke uoversiktlig til å begynne med, men når du kommer inn i d så vil du ikke bytte [ Denne Melding var redigert av: maedox på 2002-11-21 00:00 ] Lenke til kommentar
Mio Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Den 2002-11-20 18:48, skrev fabio: Jeg har litt problemer med Kaaza (eller linjen), jeg har nettopp oppgradert kabel modem linje min til 768 kbit/s men samlet nedlastingshastighet er sjelden mer en 30Kb/s men det er det samme jeg hadde 384 kbit/s linje. Testet linjen din på itavisen.no? (Speedometeret) Finner jo ut hva linjen er god for da. Uansett så skal det litt til for å få god nedlastningshastighet på kaaza. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 ligger på > 50kb/s (768 kbit/s lnje)med emule (eDonkey "slektning"),kommer raskt opp i hastighet også :smile: Det er den p2p klienten som har fungert best og mest smertefritt for meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Bruk Direct connect!! det beste p2p som finnes der ute. DC++ ruler enda bedre en vanlig DC Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Direct Connect er jo geniaaaaaalt Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hva med WinMX? Jeg bruker det enda, men laster bare ned sanger, men finner jo det jeg søker på. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 DC og DC++ er veldig rotet når det kommer til å finne de sangene du er ute etter, med annet du bruker MoS++ da. Da går det til nød. Men til alt annet er DC og DC++ genialt. Bare synd at de beste hubben ikke liker DC++ og at du må jo dele mangfoldige Giga. :razz: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 10:28, skrev Cappo:Bare synd at de beste hubben ikke liker DC++ og at du må jo dele mangfoldige Giga. :razz: Det er det som er genialt med DC! Grunnen til at alle liker DC er at det er så mye å finne hos de forksjellige brukerene fordi ALLE må dele MASSE! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 14:18, skrev desertglow:Det er det som er genialt med DC! Grunnen til at alle liker DC er at det er så mye å finne hos de forksjellige brukerene fordi ALLE må dele MAS Greit nok det. Men da må dem **** meg gjøre noe med disse fake-sharerene som liksom deler 100-200GB. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå