Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kjøpte en pc men den var med fake xp win. På nedlasting så står det noen om at den gjenkjenner win xp som ikke er gyldig serienummer e.l. Så da kan jeg ikke laste den ned og bruke den nye IE? Hvordan gjør jeg det? Tusen takk Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skaffer deg lovlig Windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kjøpte en pc men den var med fake xp win. På nedlasting så står det noen om at den gjenkjenner win xp som ikke er gyldig serienummer e.l. Så da kan jeg ikke laste den ned og bruke den nye IE? Hvordan gjør jeg det? Tusen takk 7512186[/snapback] du kjøpte en pc med fake win xp? har man ikke rettigheter på slike kjøp, mener og huske man har noe? uansett så kan du se på diverse nedlastningssider, eventuelt programmer som omgår lisenssjekken.. litt OT men likevel: vile heller ha brukt Firefox eller opera, langt bedre nettlesere etter min mening... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Vil oppfordre trådstarter til å ta kontakt med de han kjøpe datamaskinen av, men: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg