Gå til innhold

150 utviklere jobber på GTA IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Mitt største ønske for GTA IV er egentlig en dønn stabil framerate, Saints Row hadde litt problemer her som ble småirriterende.

Vi har jo allerede sett hva RAGE-motoren er i stand til i Rockstar Presents: Table Tennis, så blir spennende å se hvordan den blir seende ut i størrre og langt mer dynamiske områder.

Lenke til kommentar

Jeg syns det burde være mulighet å ha flere våpen med seg av samme slag og flere typer sniper våpen.

Flere Fly og panser tankser.

Burde også være mer variasjon i biler og mennesker, slik at du ikke ser to like personer gå sammen eller 2 biler kjøre rett etter hverandre ofte.

Lenke til kommentar

Faren er jo at singelplayer-delen til dels blir ofra for å lage ein multiplayer-del. Personleg har eg ikkje noko behov for multiplayer i GTA. Då ser eg heller at dei legg litt ekstra ressursar i å utbetre manglar ved singelplayer-delen (særleg manglande AI).

Lenke til kommentar
Håper det kommer et miljø som ikke er så Niggah in da hood

7624950[/snapback]

Haha, ja det var ein artig måte å si det på. Trur det er mye av grunnen til at eg ikkje heilt har klamret meg til disse spillene, blir for mye jall og yoyo-trall.

Lenke til kommentar
Ser veldig fram til spillet. I de foregående spillene har det vært muligheter å stjele seg et fly. Hva kan toppe det da? Jo, å stjele selveste romfergen :dribble: Så kan man ta seg en tur til romstasjonen eller månen og herje litt der :D

7632423[/snapback]

slakte personalet på romstasjonen? :!:

gleder meg sykt til denne.. "må ha det , bare må ha det"

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Faren er jo at singelplayer-delen til dels blir ofra for å lage ein multiplayer-del. Personleg har eg ikkje noko behov for multiplayer i GTA. Då ser eg heller at dei legg litt ekstra ressursar i å utbetre manglar ved singelplayer-delen (særleg manglande AI).

7621789[/snapback]

Helt enig. Det at MP kan ødelegge for SP har vi sett flere ganger. GTA IV kommer i oktober og det vil mest sannsynlig komme til PC sommeren 08. Dette er en av grunnene til at jeg vil ha en 360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...