Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gleder meg jeg også Men kjøper ikke det visst den kun kommer på PS3 og XboX360.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 i første omgang kommer det nok bare til 360 og PS3 og så til PC en stund etter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mitt største ønske for GTA IV er egentlig en dønn stabil framerate, Saints Row hadde litt problemer her som ble småirriterende. Vi har jo allerede sett hva RAGE-motoren er i stand til i Rockstar Presents: Table Tennis, så blir spennende å se hvordan den blir seende ut i størrre og langt mer dynamiske områder. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg syns det burde være mulighet å ha flere våpen med seg av samme slag og flere typer sniper våpen. Flere Fly og panser tankser. Burde også være mer variasjon i biler og mennesker, slik at du ikke ser to like personer gå sammen eller 2 biler kjøre rett etter hverandre ofte. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Håper de går sammen for å lage en skikkelig bra Multiplayer funksjon, og at grafikken vil bli finere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Min største forventning om spillet, er at spillet skal fenge tom. meg Sandkasse spill har aldri fått meg til å sitte lenge forran skjermen egentlig. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tja den mest hardbarka fansen skaffer seg nok en PS3/X360 kun for å få fingrene i dette spillet et halvt år før det eventuelt kommer til PC. To grunner til at jeg skal ha meg PS3... GTA og Final Fantasy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Syns ikke GTA burde ha multiplayer jeg, det ødelegger litt av sjarmen i spillet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ja takk begge deler er det nok mange som sier Uansett,liker man det ikkje er det jo ikkje verre enn at man lar vere å spille. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Faren er jo at singelplayer-delen til dels blir ofra for å lage ein multiplayer-del. Personleg har eg ikkje noko behov for multiplayer i GTA. Då ser eg heller at dei legg litt ekstra ressursar i å utbetre manglar ved singelplayer-delen (særleg manglande AI). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Enig med ttt her, Multiplayer er bare oppskrytt Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kan liksom se for meg et Grand Theft Auto MMORPG, tusenvis av folk som flyr rundt i gatene og står i kø for å banke opp gamle kjerringer og politifolk... Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Håper det kommer et miljø som ikke er så Niggah in da hood Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Niggah in da hood opplegget er kult det men det er altfor mye av det i SA, det burde være mer verdagslig som i f.eks Paris og egentlig hele europa, vært tøft med Irak blanda litt inn i spillet og Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Kan si at jeg gleder meg. Hadde vært kult med multiplayer som gikk mellom PS3,360 og PC. Det hadde vært noe det! Også på Wii ... Endret 2. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 En multiplayer del som var veldig fri hadde vært noe. Med forskjellige servere o.l. Kunne hatt billløp, oppdrag sammen, raide ting. Litt wow lignende system. SA med multiplayer delen hadde vært utrolig morsomt å prøvd i hvert fall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Håper det kommer et miljø som ikke er så Niggah in da hood 7624950[/snapback] Haha, ja det var ein artig måte å si det på. Trur det er mye av grunnen til at eg ikkje heilt har klamret meg til disse spillene, blir for mye jall og yoyo-trall. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ser veldig fram til spillet. I de foregående spillene har det vært muligheter å stjele seg et fly. Hva kan toppe det da? Jo, å stjele selveste romfergen Så kan man ta seg en tur til romstasjonen eller månen og herje litt der Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Ser veldig fram til spillet. I de foregående spillene har det vært muligheter å stjele seg et fly. Hva kan toppe det da? Jo, å stjele selveste romfergen Så kan man ta seg en tur til romstasjonen eller månen og herje litt der 7632423[/snapback] slakte personalet på romstasjonen? :!: gleder meg sykt til denne.. "må ha det , bare må ha det" Endret 3. januar 2007 av *Magnus* Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Faren er jo at singelplayer-delen til dels blir ofra for å lage ein multiplayer-del. Personleg har eg ikkje noko behov for multiplayer i GTA. Då ser eg heller at dei legg litt ekstra ressursar i å utbetre manglar ved singelplayer-delen (særleg manglande AI). 7621789[/snapback] Helt enig. Det at MP kan ødelegge for SP har vi sett flere ganger. GTA IV kommer i oktober og det vil mest sannsynlig komme til PC sommeren 08. Dette er en av grunnene til at jeg vil ha en 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå