Gå til innhold

150 utviklere jobber på GTA IV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Kommer ikke til PC. I alle fall ikke i starten.

150 synes jeg faktisk var litt i minste laget til å være verdens mest populære spillserie de senere årene samt at denne generasjonen stiller langt høyere krav til grafikk, fysikk etc.

Forventer online denne gangen og en skikkelig overhaling av kontrollene. Ellers ryktes det at spillet vil forgå i nåtiden og ha produktplassering...

7512352[/snapback]

kan hende det er "bare" 150 nå og at det blir flere etterhvert

7512356[/snapback]

Gears Of War hadde 30 eller mindre,

få utviklere gjør at det blir bedre synes nå jeg... blir mer fokusert innad, jobber tettere sammen... så få utviklere er positivt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

få utviklere gjør at det blir bedre synes nå jeg... blir mer fokusert innad, jobber tettere sammen... så få utviklere er positivt...

7512627[/snapback]

Haha, den der må jeg bare svare på. TROR du, at Gears of War.. selve tungvektsmesteren til Xbox 360 hadde mindre en 30 mennesker som utviklet og jobbet med prosjektet fra start til utgivelse?

Lenke til kommentar
Haha, den der må jeg bare svare på.  TROR du, at Gears of War.. selve tungvektsmesteren til Xbox 360 hadde mindre en 30 mennesker som utviklet og jobbet med prosjektet fra start til utgivelse?

7512779[/snapback]

riktig.. hvis du tar med han som la plastikken på coveret, og hun som lagde kaffe til han som ga stemmen til han negern i spillet så blir det fort 150 stk

Lenke til kommentar

GTA var liksom artig for min del når det var i isometrisk 2D på PSX :p GTA3 på PS2 fenget liksom aldri meg til den store gullmedalje, sandkasse spill generelt er døft syns eg. Men det kan jo skje ting og tang etter ein demo fra GTA4 da, håper det innfrir til folks forventninger og gir oss ein god online opplevelse. OG for all del dreper yoyo-ghetto stilen ein gang for alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

7512627[/snapback]

Haha, den der må jeg bare svare på. TROR du, at Gears of War.. selve tungvektsmesteren til Xbox 360 hadde mindre en 30 mennesker som utviklet og jobbet med prosjektet fra start til utgivelse?

7512779[/snapback]

ja.... er det så vansklig og tro? se på rulleteksten, se på filmen fra epic, hør hva som sjefen sa..... husker ikke hva han het...

men vis man tenker på absolutt alle som har rørt, sett, vært med, spillet fra start til slutt så blir det fler.

men de er fortsatt ikke uviklere av spillet.

Lenke til kommentar

Det er mange "store" spill som lages av små team. Jeg tror tyve-tredve mennesker ofte kan være mer enn nok til å lage førsteklasses "storspill" - i hvert fall om vi skal tro historien. Men det er vel klart at neste konsollgenerasjons økede krav til tusenvis av kulisseelementer og denslags kan øke kravet til antall personer som trengs.

Lenke til kommentar
Gud, jeg gleder meg!  :dribble:

7514465[/snapback]

Da er vi to!

Kommer spillet først til konsoll for deretter komme til pc slik som GTA SA? Eller blir dette spillet aldri å se på pc?

7514486[/snapback]

Håper det blir å se på PC iallfall. Liker best slike spill på PC :)

Lenke til kommentar
De kjører vel standardtaktikken: Først "eksklusivt" til konsoll for så å utløse et hav av lettelse når de kunngjør pc-versjonen en stund etter.

7515941[/snapback]

Tja den mest hardbarka fansen skaffer seg nok en PS3/X360 kun for å få fingrene i dette spillet et halvt år før det eventuelt kommer til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...