kaka13 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Haaaha!! anders.host.sk Hva synes dere om designet på siden min? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 For det første er de norske flaggene feil, for det abdre har du stjøli saua mine! Fa... eh...Fader! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Nå bør du passe deg. Du har postet tullemeldinger i flere kategorier bare for å få folk til å se på siden din. Det kalles spam og folk har blitt bannet for mindre her på forumet. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Designet var 5/10. Helt likt halvparten av alle private hjemmesider som eksisterer. Viss du først skal spamme forum med hjemmesida di så i det minste lag den original. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det er den dårligste siden jeg har sett på lenge. fan-forum? hva **** er det for noe? du kommer aldri til å få noen fans. en ting er å spame, men det er helt uakseptabelt at du spammer for noe sånn dritt. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 uhh, den siden så jævlig ut.... Ihvertfall i Opera. Hvis du vil at folk skal se siden din, så legg den til i siggen. Ingen liker spamming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå